بازی Riders Republic
محمد صادق شجاعی

بازی Riders Republic به مدت محدودی پیش از انتشار رایگان شد

محمد صادق شجاعی 29 مهر 1400 1 دیدگاه
2,306 بازدید

یکی از آثاری که در جریان رویداد Ubisoft Forward معرفی شد، بازی Riders Republic است. این بازی که یوبی سافت از آن به عنوان یک اثر MMO ورزشی یاد می‌کند، فعالیت‌های مختلفی از جمله دوچرخه‌سواری کوهستان، اسکی، اسنوبردسواری، وینگسوت و راکت وینگسوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شرکت Ubisoft برای آن دسته از بازیکنانی که ترجیح می‌دهند قبل از عرضه و خرید بازی رایدرز ریپابلیک آن را تجربه کنند، پیشنهاد هیجان‌انگیزی تدارک دیده است. بر این اساس، علاقه‌مندان بازی Riders Republic می‌توانند از روز پنج‌شنبه هفته جاری تا روز قبل از انتشار به صورت رایگان این اثر را انجام دهند.

اگر بازی رایدرز ریپابلیک توانسته توجه شما را جلب کند، اما نسبت به گیم‌پلی و محتوای ارائه شده در قالب آن شک دارید، می‌توانید از این فرصت عالی استفاده کرده و با اطمینان کامل نسبت به خرید یا عدم تهیه آن تصمیم‌گیری کنید. امکان تجربه رایگان در طول یک هفته، زمان کافی برای تجربه بخش‌های مختلف این محصول استودیو Ubisoft Annecy را در اختیار شما قرار می‌دهد. هفته رایگان بازی Riders Republic به معنای تجربه نامحدود نبوده و تنها می‌توانید به مدت چهار ساعت این اثر را انجام دهید. لازم به ذکر است که پیشرفت شما ذخیره شده و در صورت خرید بازی و استفاده از اکانت یوبی سافت یکسان به نسخه اصلی منتقل خواهد شد.

بازی Riders Republic

زمان دسترسی به هفته رایگان Riders Republic

دسترسی رایگان به بازی رایدرز ریپابلیک روی تمامی پلتفرم‌های مقصد این اثر امکان‌پذیر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10:30 صبح 21 اکتبر (29 مهر) تا 27 اکتبر (5 آبان) اقدام به تجربه این بازی کنند. کاربران کامپیوتر می‌توانند از طریق فروشگاه‌های Epic Games یا Ubisoft Connect به نسخه ترایال بازی Riders Republic دسترسی پیدا کنند. دارندگان کنسول‌ها باید کد دسترسی به این نسخه را که از طریق صفحه رسمی بازی مذکور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، در حساب کاربری خود وارد کنند. برای تجربه رایگان بازی رایدرز ریپابلیک باید حجمی در حدود 23 گیگ را دانلود کنید.

بازی Riders Republic در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این اثر ورزشی چیست؟ آیا قادر به رقابت با دیگر آثار هم‌سبک بوده و موفق عمل خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    سلام خسته نباشید من روی کنسولps4 گیم باز میکنم به سرور ها کانکت نمیشه ارور میده باید چیکار کنم؟

    پاسخ دهید