برنامه زمان بندی رویدادهای بازی
محمد صادق شجاعی

برنامه زمان بندی رویدادهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی در ماه ژوئن

محمد صادق شجاعی 8 خرداد 1402 بدون دیدگاه
350 بازدید

با این وجود که نمایشگاه E3 امسال لغو شده، اما رویداد‌های بسیاری وجود دارد که علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی می‌توانند در قالب آن‌ها با جدید‌ترین آثار آشنا شده و تریلر‌های تازه‌ای را تماشا کنند. ژوئن از این بابت یک ماه شلوغ و جذاب محسوب می‌شود، زیرا در این ماه رویداد‌های بسیاری برگزار شده و شرکت‌هایی همچون سونی و مایکروسافت تازه‌ترین تولیدات زیر‌مجموعه‌های خود را رونمایی کرده و اطلاعات جدیدی از آثاری که قبلا معرفی شده‌اند، ارائه می‌دهند. با پارسی گیم و اعلام برنامه زمان بندی رویدادهای صنعت بازی های ویدیویی در ماه ژوئن همراه باشید.

لغو نمایشگاه E3 فرصتی را در اختیار شرکت‌ها و برگزار‌کنندگان مراسم‌های ویدیو گیمی قرار داده که رویداد‌های جدیدی را به وجود آورده و آثار مختلف را معرفی کنند. یکی از این رویداد، سامر گیم فست است که توسط جف کیلی، فعال مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، خلق شده است. این مراسم در سال جاری هم برگزار شده و میزبان آثار بزرگی از جمله Mortal Kombat 1 خواهد بود. از آن جایی که Summer Game Fest تنها یکی از رویداد‌های ماه ژوئن است و مراسم‌های مختلفی برگزار خواهد شد، در این مطلب برنامه زمان بندی رویدادهای مربوط به بازی های ویدیویی را شرح می‌دهیم.

رویداد Guerrilla Collective

زمان برگزاری: ساعت 19:30 روز 17 خرداد (7 ژوئن)

Guerrilla Collective یک رویداد با محوریت بازی‌های مستقل است که معمولا شامل ترکیبی از تریلر‌های جدید آثار معرفی شده و رونمایی از چندین بازی تازه است. اغلب برای بازی‌هایی که در رویداد مذکور نمایش داده می‌شود، یک نسخه دمو ارائه شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را به لیست علاقه‌مندی خود در فروشگاه‌های مختلف اضافه کنند.

رویداد Summer Game Fest

زمان برگزاری: ساعت 22:30 روز 18 خرداد (8 ژوئن)

مدتی پیش جف کیلی لیست شرکت‌های فعال در صنعت ویدیو گیم را که در رویداد Summer Game Fest حاضر هستند، منتشر کرد. این لیست که شامل بیش از 40 شرکت بوده، شامل مواردی از جمله سی دی پراجکت رد، سونی، اسکوئر انیکس، سگا و آمازون گیمز می‌شود. یکی از بخش‌های تایید شده سامر گیم فست، نمایش گیم پلی بازی مورتال کامبت 1 است. همچنین انتظار می‌رود که در این مراسم اطلاعاتی از آثار آینده سری ویچر ارائه شود. با وجود حضور مایکروسافت و یوبی سافت در بین حاضرین Summer Game Fest، احتمالا بزرگ‌ترین آثار این دو شرکت برای رویداد اختصاصی آن‌ها حفظ می‌شود.

رویداد Day of the Devs

زمان برگزاری: بعد از Summer Game Fest

رویداد Day of the Devs که پس از پایان سامر گیم فست آغاز می‌شود، نمایشگاهی از بازی‌های مستقل است. اگر به چنین آثار علاقه دارید، حتما مراسم مذکور را تماشا کنید، زیرا در سال گذشته بازی‌های جالب‌توجهی از جمله Roots of Pacha و Toem در آن به نمایش گذاشته شدند.

رویداد Wholesome Direct

زمان برگزاری: ساعت 19:30 روز 20 خرداد (10 ژوئن)

رویداد Wholesome Direct مناسب افرادی است که به دنبال بازی‌های متفاوت هستند. این مراسم عمدتا بازی‌های مستقلی را شامل می‌شود که دارای گیم پلی شگفت‌انگیز و خلاقانه هستند. معمولا نسخه دمو بازی‌هایی که در Wholesome Direct حضور دارند، پس از پایان رویداد منتشر می‌شود. در سال جاری 70 بازی در رویداد مذکور حضور خواهند داشت که برای علاقه‌مندان آثار مستقل خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

رویداد Future Games Show

زمان برگزاری: ساعت 20:30 روز 20 خرداد (10 ژوئن)

رویداد Future Games Show بیش از 40 تریلر جدید از بازی‌هایی که در آینده منتشر خواهند شد، به نمایش می‌گذارد. در قالب این مراسم آثار مختلف و متعددی با انواع سبک‌ها معرفی و رونمایی خواهد شد.

رویداد‌های Xbox و Starfield

زمان برگزاری: ساعت 20:30 روز 21 خرداد (11 ژوئن)

شرکت مایکروسافت با دست پر وارد ماه ژوئن شده و به جای یک رویداد، دو مراسم را برگزار خواهد کرد. در ابتدا رویدادی با محوریت نمایش جدید‌ترین بازی‌های ایکس باکس بر‌پا می‌شود. بلافاصله پس از پایان این مراسم، رویداد اختصاصی بازی مورد‌انتظار ایکس باکس یعنی Starfield آغاز می‌شود. در طول مراسم Xbox انتظار می‌رود که نمایش‌های تازه‌ای از بازی‌های Avowed ،Perfect Dark‌ ،Everwild و Fable ارائه شود. شرکت مایکروسافت وعده داده که در رویداد استارفیلد شاهد بخش‌های زیادی از گیم پلی این اثر خواهیم بود. امید است که به این واسطه اطلاعات بیشتری از هزاران سیاره و گیم پلی اکتشاف محور را ببینیم.

رویداد PC Gaming Show

زمان برگزاری: ساعت 23:30 روز 21 خرداد (11 ژوئن)

رویداد PC Gaming Show امسال با مدت زمان دو ساعت و نیم خود تعداد 55 تریلر جدید از بازی‌های کامپیوتر را نمایش می‌دهد. می‌توانید انتظار حضور بازی‌هایی از جمله Baldur’s Gate 3 ،Frostpunk 2 و Dune: Awakening را داشته باشید. همچنین بازی جدید شرکت Klei و چندین اثر دیگر از سایر شرکت‌ها و استودیو‌ها معرفی خواهد شد.

رویداد Ubisoft Forward

زمان برگزاری: ساعت 20:30 روز 22 خرداد (12 ژوئن)

شرکت یوبی سافت در شرایط خوبی قرار ندارد و تولید ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time و بازی Skull & Bones با مشکل رو‌به‌رو شده است. با این حال شرکت مذکور آثار منتشر نشده دیگری هم دارد. اخیرا در رویداد پلی استیشن، گیم پلی بازی Assassin’s Creed Mirage نمایش داده شده و توانست توجه بازیکنان را جلب کند. همچنین انتظار می‌رود که در رویداد Ubisoft Forward، بازی Avatar: Frontiers of Pandora و دیگر آثار سری اساسینز کرید حضور داشته باشند.

رویداد Devolver Direct

زمان برگزاری: زمان نامعلومی از ماه ژوئن

شرکت Devolver Direct همواره رویداد‌های عجیب و متفاوتی را برگزار کرده است. این شرکت که یکی از حاضرین رویداد Summer Game Fest بوده، به زودی جزئیات رویداد اختصاصی خود را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر شرکت Devolver که با بازی‌هایی خاص خود شناخته می‌شود، آثاری از جمله The Cosmic Wheel Sisterhood و Skate Story را رونمایی کرده است.

نظر شما در مورد برنامه زمان بندی رویدادهای مرتبط با بازی های ویدیویی در ماه ژوئن چیست؟ بیشتر از همه مشتاق تماشای کدام مراسم هستید؟ به نظر شما چه بازی‌هایی در این ماه رونمایی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.