بازی Street Fighter Shadow Duel
یحیی رحیمی

نسخه اولیه Street Fighter Shadow Duel برای اندروید منتشر شد

یحیی رحیمی 14 خرداد 1402 بدون دیدگاه
380 بازدید

عصر هیجان‌انگیزی برای طرفدارهای بازی استریت فایتر از راه رسیده است. عنوان ششم این مجموعه برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی منتشر شد و بازی‌کنان موبایل هم می‌توانند از بازی جدیدی لذت ببرند. Street Fighter Shadow Duel یک اثر اکشن مبارزه‌ای است که وارد فاز دسترسی اولیه برای موبایل‌های اندروید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود نسخه اولیه استریت فایتر موبایل در توسعه آن شرکت کنند.

بازی جدید استریت فایتر موبایل به نظر ترکیبی از دو عنوان محبوب Street Combat و Shadow Duel است. در عین حال بازی City Fighter عنوان مبارزه‌ای محبوبی است و یکی از مهم‌ترین عناوین این ژانر به‌حساب می‌آید و بازی جدید استودیو Dragon Ash نیز ساز و کار مشابه این بازی را دارد. در بازی اندروید جدید باید به قهرمان شهر تبدیل شوید. این وظیفه سنگین تنها با نبرد با دشمنان قابل انجام است و چه‌بهتر که مشت و لگد را برای خاک کردن دشمنان آماده کنید.

روند بازی Street Fighter Shadow Duel به این شکل است که هر بار باید با یک حریف جدید مبارزه کنید. هر حریف نیز از قبلی قوی‌تر است و باید با آمادگی بیشتری نبرد را آغاز کنید تا در نهایت به باس یا استاد نهایی برسید. گفتنی است امکان انتخاب کاراکترهای مختلفی وجود دارد و هرکدام نیز قدرت‌ها و حرکات مخصوص به خود را دارند. این بازی به‌صورت آنلاین طراحی شده است و بازی‌کنان می‌توان جلوی یکدیگر قرار بگیرند، اما حالت آفلاین نیز فعال است و می‌توان با هوش مصنوعی هم جنگید. به عبارت دیگر نیازی به اتصال اینترنت برای بخش آفلاین ندارید.

بازی Street Fighter Shadow Duel

انتشار بازی Street Fighter Shadow Duel

توضیحات خاصی در مورد بازی استریت فایتر موبایل منتشر نشده است و اینکه این بازی برای گوشی آیفون و پلتفرم iOS در دسترس نیست. می‌توانید به گوگل پلی سر بزنید و بازی را دانلود کنید. البته آنچه دریافت می‌کنید، نسخه آزمایشی و ابتدایی بازی است که با هدف دریافت بازخورد و نظرات سازنده منتشر شده است. توسعه‌دهندگان بازی را به‌طور مداوم بر اساس بازخوردهای دریافتی آپدیت خواهند کرد و در نتیجه باید خود را برای آپدیت‌های پی در پی نیز آماده کنید. دریافت این نسخه برای افرادی که علاقه زیادی به این سری و بازی مبارزه ای اندروید دارند پیشنهاد نمی‌شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار جهانی بازی Street Fighter Shadow Duel اعلام نشده است و باید دید که فرایند توسعه اثر چه مقدار طول می‌کشد. بازی استریت فایتر 6 به‌تازگی برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی منتشر شده است و توانسته بهتر از مورتال کامبت و تکن ظاهر شود. این بازی رکوردها تعداد بازی‌کنان آنلاین برای یک بازی فایتینگ را هنگام انتشار شکست. گفتنی است بازی استریت فایتر موبایل توسط کپکام ساخته نشده است و تنها دوئل‌های جذابی را ارائه می‌کند.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.