بازی موبایل Street Fighter: Duel (استریت فایتر دوئل)
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Street Fighter: Duel در ماه میلادی جاری منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
455 بازدید

با استناد به اعلام شرکت کپکام، بازی موبایل Street Fighter: Duel به عنوان اولین اثر نقش‌آفرینی سری Street Fighter (استریت فایتر)، به زودی روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

بازی موبایل Street Fighter: Duel به عنوان یک اثر نقش‌آفرینی به صورت مشترک توسط شرکت‌های Crunchyroll Games و Capcom در حال ساخت است. این بازی در هنگام انتشار دارای بیش از 40 شخصیت شامل کاراکتر‌های چون لی، آکوما، ریو و کمی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این شخصیت‌ها تیم‌های متشکل از سه مبارز ایجاد کرده و «ارتش کلون‌های مکانیکی ست و شادالو را در قالب حالت داستانی گسترده از بین ببرند.»

بازی موبایل استریت فایتر دوئل در عین برخورداری از مراحل جدید، از استیج‌های کلاسیک بهره خواهد برد. بازیکنان می‌توانند از بین نبرد‌های هم‌زمان یا مبارزه به صورت خودکار، یک روش را انتخاب و داستان را دنبال کنند. جنگ‌های بازی موبایل Street Fighter: Duel به صورت دو بعدی انجام می‌شوند و بازیکنان می‌توانند از طریق ضربه زدن روی صفحه نمایش، کمبو‌ها و توانایی‌های نمادین شخصیت‌ها را مورد استفاده قرار دهند. این اثر از مکانیک کارت‌ها نیز بهره می‌برد.

در قالب بازی موبایل استریت فایتر دوئل می‌توانید با انجام مراحل یا از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای کاراکتر‌های خود را ارتقا داده و آن‌ها را بهبود ببخشید. بازی مذکور دارای بخش آنلاین نیز بوده و می‌توانید با دوستان و سایر بازیکنان در سراسر جهان وارد نبرد شوید. بازی جدید سری استریت فایتر حاوی اسکین‌های اختصاصی خواهد بود که در زمان انتشار و پس از آن در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی موبایل Street Fighter: Duel (استریت فایتر دوئل)

دریافت پاداش با ثبت نام بازی موبایل Street Fighter: Duel

تری لی، مدیر‌ کل شرکت Crunchyroll Games، در مورد بازی استریت فایتر دوئل گفته است: «سری Street Fighter برای نسل‌های مختلف بازیکنان یک مجموعه نمادین است و می‌دانیم که طرفداران انیمه دوست دارند در کنار شخصیت‌های محبوب خود، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. ما از همکاری با کپکام برای خلق بازی موبایل Street Fighter: Duel و ارائه فهرست باور‌نکردنی مبارزان مشهور آن برای طرفداران انیمه و بازی‌ها هیجان‌زده هستیم.»

در حالی که تاریخ انتشار دقیق بازی موبایل استریت فایتر دوئل مشخص نبوده و تنها به ماه فوریه به عنوان بازه زمانی انتشار اشاره شده است، هم اکنون می‌توانید برای تجربه این اثر ثبت نام کنید. هر چه تعداد بیشتری از بازیکنان ثبت نام کنند، در زمان انتشار مقدار بیشتری از ارز درون بازی به صورت رایگان هدیه داده می‌شود.

امسال برای سری استریت فایتر سال بزرگ و مهمی محسوب می‌شود. این امر از آن جهت است که بازی Street Fighter 6 در تاریخ  2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.