سری God of War
ارحام ادبخواه

کارگردان هنری سری God of War برای ساخت یک بازی بزرگ به نتفلیکس پیوست

ارحام ادبخواه 14 خرداد 1402 بدون دیدگاه
283 بازدید

ظاهرا شبکه نتفلیکس می‌خواهد تمرکز بیشتری روی بازی‌های ویدیویی بگذارد و دست به ساخت یک بازی بزرگ و AAA بزند. سران این شبکه برای این کار افرادی مانند کارگردان هنری سری God of War (گاد اف وار) و یکی از خالقین Halo را جذب کرده‌اند.

دنیای بازی‌های ویدویی روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است و به همین دلیل، برندها و شرکت‌های زیادی برای کسب سود بیشتر به سراغ آن می‌روند. یکی از این برندها که در چند وقت اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده، شبکه Netflix است. سران این شبکه اینترنتی طی چند وقت اخیر چند تن از سازندگان شناخته شده صنعت ویدیو گیم را جذب کرده و یک استودیو بزرگ راه انداخته‌اند. طبق اطلاعات، این استودیو جدید که در بخش جنوبی کالیفرنیا واقع شده، در حال کار کردن روی یک بازی اورجینال، AAA و مولتی پلتفر است.

یکی از این چهره‌هایی که به تازگی به تیم سازنده Netflix پیوسته، رف گرستی (Raf Grassetti) است. او که بیش از یک دهه در اکو سیستم شرکت سونی فعالیت کرده، بیشتر به عنوان کارگردان هنری سری God of War شناخته می‌شود و حدود یک ماه پیش از استودیو Santa Monica جدا شد. اما این بازیساز سرشناس زیاد بیکار نماند و همین چند روز پیش به یک استودیو جدید پیوست که چاکو سانی (Chako Sonny)، تهیه کننده اجرایی Overwatch، در رأس آن قرار دارد.

اما سانی تنها چهره سرشناس این استودیو جدید نیست و جوزف استیتن (Joseph Staten) هم نقش پررنگی دارد. استیتن که به خاطر نوشتن و حضور در ساخت سری Halo شناخته می‌شود، ماه پیش از شرکت مایکروسافت جدا شد و به استودیو جدید نتفلیکس پیوست. یکی دیگر از افرادی که می‌توانیم به وی اشاره کنیم، جری ادسال (Jerry Edsall) محسوب می‌شود که در روند ساخت بازی Gears 5 دخالت داشته است.

سری God of War

حضور چهره‌های سرشناس در استودیو بازیسازی نتفلیکس

رف گرستی در مورد کار جدید خود این گونه گفت است :«من از اعلام این موضوع که برای ساخت یک IP جدید، اورجینال و AAA به نتفلیکس پیوسته‌ام خوشحال هستم. من هیجان زیادی برای تشکیل یک تیم و کار با افراد فوق‌العاده‌ای مانند جوزف استیتن، جری ادسال و چاکو سانی برای خلق یک دنیای جدید دارم.»

اما با گذر از این صحبت‌ها باید بدانید که شرکت Netflix برنامه دارد تا پایان سال 2023 حدود 40 بازی دیگر منتشر کند تا شمار ویدیو گیم‌های خود در سال جاری میلادی را به عدد 95 برساند. این شرکت که در اواخر سال 2021 بازی‌های اندروید و آی او اس زیادی را در دسترس کاربران خود قرار داد، ظاهرا 16 عدد بازی فرست و 70 عدد بازی ترد پارتی در دست ساخت دارد.

منبع: VideoGamesChronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.