پدری بارسلونا کلش رویال کلش آف کلنز
یحیی رحیمی

ستاره بارسلونا عاشق کلش آف کلنز و کلش رویال است

یحیی رحیمی 7 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,348 بازدید

ستاره‌های فوتبال با بازی‌های ویدیویی رابطه خوبی دارند و اکثر آن‌ها مشغول این عناوین برای گذران وقت و سرگرم‌شدن هستند. پدری، هافبک جوان و بااستعداد تیم بارسلونا اسپانیا بازی موردعلاقه‌اش را اعلام کرده است. او در پاسخ به سؤالی در مورد بازی موردعلاقه‌اش گفته است که بازی‌های استراتژی سوپرسل از جمله کلش آف کلنز و کلش رویال را می‌پسندند و عاشق آن‌هاست.

پدرو گونزالز، هافبک خلاق تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در طی چند سال اخیر به دلیل بازی‌های درخشان به یک بازیکن اسم‌ و رسم‌دار تبدیل شده است. او به‌طور مداوم در ترکیب اصلی و تحت مربیگری ژاوی بازی می‌کند و یکی از بهترین‌ها در پست اختصاصی‌اش است. البته پدری بسیار جوان است و تنها بیست سال دارد و این باعث شده تا با فرهنگ جوانان نسل جدید بزرگ شود. او از بازی کلش آف کلنز و کلش رویال به‌عنوان محبوب‌ترین بازی‌های خود رونمایی کرده است و می‌گوید که این دو بازی را روی گوشی موبایل خود نصب دارد.

پدری در اپ Residency که امکان ارتباط نزدیک با ستاره‌های فوتبال را فراهم می‌کند، علاقه‌اش به بازی Clash Royale را نشان داد. فردی از پدری پرسیده است که او چه بازی‌هایی روی موبایل خود دارد و او هم در جواب گفت که بیشتر به بازی‌های قدیمی علاقه دارد. او در ادامه گفت که کلش رویال و کلش آف کلنز روی گوشی او نصب است. این نشان می‌دهد که او به‌طور مداوم در حال تجربه این دو بازی است و آن‌ها را از گوشی خود پاک نمی‌کند. صفحه توییتر کلش رویال به این گفته واکنش نشان داد و نوشت تصور کنید که شما جلوی پدری بازی می‌کنید و او شما را سه تاج می‌کند!

پدری بارسلونا کلش رویال کلش آف کلنز

علاقه پدری به کلش رویال

مدتی پیش بود که بازی موردعلاقه ارلینگ هالند فاش شد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علاقه‌اش به بازی ماینکرافت گفت و نشان داد که این بازی را گروهی همراه دوستانش تجربه می‌کند. گفتنی است اکثر بازی‌کنان فوتبال جوان به بازی موبایل و بازی‌های ویدیویی علاقه دارند. البته بیشتر آن‌ها را هنگام تجربه بازی FIFA دیده‌ایم، اما آن‌ها به دیگر بازی‌ها نیز علاقه دارند. باید دید آیا پدری کنسول بازی دارد و اینکه بازی‌های ویدیویی را هم تجربه می‌کند یا تنها هرازگاهی به بازی با موبایل می‌پردازد. نکته قابل‌توجه آن است که پدری اسمی از بازی‌های فوتبالی نبرده است و آن‌ها را روی گوشی خود ندارد.

بازی کلش رویال و کلش آف کلنز برای بازیکنان پدرو با ذهن تاکتیکی مناسب هستند و او بدون شک از استراتژی‌های برد و باخت لذت می‌برد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مانند ستاره بارسلونا کلش رویال را روی گوشی خود نصب دارید؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.