بازی Bloodborne
یحیی رحیمی

تصاویری از نسخه کامپیوتر Bloodborne پیدا شد

یحیی رحیمی 1 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,319 بازدید

یکی از اینسایدرهای معروف بازی بلادبورن، شواهد تازه‌ای از وجود نسخه کامپیوتر فاش کرد. او می‌گوید که این بازی در سال 2014 در حال پورت شدن برای کامپیوتر بوده است و به مدارکی دست یافته است که نشان از انتشار این بازی به همراه DLC برای کامپیوتر دارد. سونی تابه‌حال برنامه‌ای برای انتشار Bloodborne برای PC نداشته است و دیگر بازی‌ها از جمله دیزگان، گاد اف وار و اسپایدرمن را پورت کرده است. جیم رایان به‌تازگی از سیاست جدید پلی‌استیشن در قبال عناوین پی‌سی صحبت کرده است.

لنس مک‌دانلد از آپلود شدن اولین تصاویر از نسخه کامپیوتر Bloodborne در صفحه معرفی بازی در Fandom خبر داد. این تصاویر توسط مارکوس دومنچ آپلود شده است. او طراح محیطی بود و مدتی در استودیو فرام‌سافتور مشغول به کار بوده است. این تصویر مربوط به یکی از آیتم‌ها است و چندان قابل توجه نیست، اما تصویر از بیلد PC تهیه شده است. مک‌دانلد مدعی است که این تصاویر مستقیماً از بیلد کامپیوتر استخراج شده‌اند و مربوط به نسخه آزمایشی هستند. طبق گفته وی، اولین بار است که بازی کامل را به همراه دی‌ال‌سی می‌بینیم. البته او مدعی است که باز هم احتمال انتشار نسخه PC ضعیف است.

اینسایدر بلادبورن در مورد تصاویر جدید نوشت:‌ «قبلاً گفته‌ام که بلادبورن که در حال اجرا با ویندوز 7‌ بود را دیده‌ام. آنچه دیدم مربوط به نسخه بسیار خام و اولیه از بازی بود و این اتفاق حول و حوش ماه مه 2014 رخ داد. این اولین بار است که بازی کامل را به همراه بسته الحاقی می‌بینیم. البته این هنوز به معنی انتشار رسمی نیست.» این تصاویر که با اسم SPRJ-win64 منتشر شده‌اند، مربوط به منو دیباگ بازی هستند. دوربین دیباگ در پلی‌استیشن 4 غیرفعال است و این نشان می‌دهد که تصاویر از روی بیلد پی‌سی تهیه شده‌اند.

Bloodborne برای PC

آیا Bloodborne‌ برای PC منتشر می‌شود؟

این شواهد جالبی برای نسخه کامپیوتر بلادبورن است و نشان می‌دهد که فرام‌سافتور یک بیلد PC از نسخه کامل را هم به دلایل نامشخصی ایجاد کرده بود. این بدین معنی نیست که چنین نسخه‌ای در اختیار عموم قرار می‌گیرد یا اینکه بازی ریمستر می‌شود. همان‌طور که قبلاً اشاره کرده‌ایم، Bloodborne‌ برای PC در حد یک شایعه بی‌اساس که توسط توسعه‌دهنده‌های مختلف هم رد شده است. فرام‌سافتور بدون شک فرصت کار روی این بازی را ندارد و ممکن است یکی از استودیوهای سونی، کار روی پورت بازی را قبول کرده باشد.

بلادبورن کامپیوتر

تنها دو روز تا رویداد آینده پلی‌استیشن مانده است و باید دید آیا بلادبورن بخشی از این مراسم خواهد بود یا خیر. گفتنی است این بازی تنها برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است و ممکن است که برای PS5 و PC ریمستر شود. منتظر خبرهای رسمی باشید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.