دانلود بازی Killbug برای PC
دانلود بازی Killbug برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Killbug برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,669 بازدید

دانلود بازی Killbug برای کامپیوتر

ژانر شوتر اول شخص این روزهای وارد یک دوره تازه‌ای شده که در آن بسیاری از بازی سازان مستقل سعی می‌کنند تا به نسل‌های گذشته ادای احترام کرده و شوترهای کلاسیک مدرنی را توسعه دهند. Killbug که توسط XYZ Games ساخته شده است یک بازی شوتر علمی تخیلی است که در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شده است. داستان بازی در آینده‌ای دیستوپیایی می‌گذرد که در آن بشریت به دلیل تهاجم یک نژاد بیگانه به نام Killbugs در آستانه انقراض است. بازیکنان نقش عضوی از گروه مقاومت را بر عهده می‌گیرند که وظیفه دارد با مهاجمان مقابله کند و بشریت را نجات دهد. این بازی به بهترین شکل ممکن بسیاری از المان‌های شوتر کلاسیک مانند درجه سختی بالا و تنوع در محیط‌ها و دشمنان را در گیم پلی خود دخیل کرده است.

گیم پلی بازی Killbug بر روی اکشن تیراندازی سریع تمرکز دارد و بازیکنان از سلاح‌های مختلف و توانایی‌های ویژه برای از بین بردن انبوه بیگانگان حشره وار استفاده می‌کنند. این بازی دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره است که حالت دوم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دوستان خود متحد شوند تا با هم تهدید بیگانه را مقابله کنند. Killbug به دلیل موضوعات علمی تخیلی و مکانیک‌های گیم پلی امیدوارکننده خود، سروصدای اولیه را دریافت کرد و پس از انتشار نیز موفق شد تا حس و حال کلاسیک شوتر را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده و یک بازی مطرح شود. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که از اکشنی دیوانه‌وار به همراه یک گرافیک کلاسیک و قدیمی لذت می‌برد، بازی Killbug بدون شک یکی از شوترهای مطرح و مهم امسال محسوب می‌شود.

بازی Killbug عنوانی در سبک شوتر اول شخص است. این بازی با الهام گرفتن از آثار قدیمی درون این ژانر و قرار دادن آن مکانیک‌ها درون یک بازی مدرن، موفق شده توجه طرف‌داران ژانر شوتر را به سوی خود جلب کند. اگر به بازی‌های سخت و چالشی اکشن علاقه دارید، Killbug می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hyperviolent و Forkscythe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Killbug برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.8GHz CPU Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 860 or equivalent
Storage: 250 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 3.2GHz CPU Quad Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1080 or equivalent
Storage: 250 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome, Killbug, to the underbelly of the insect realm, where the skittering masses are caught in an endless battle for dominance. You threatened them with your power. They clipped your wings and forced you into exile, but it was not enough to sate their hatred. A ravenous ambush awaits, and they want you dead.
Blade and barrel hungry for blood. Thirsty for the sweet nectar of revenge.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.