بازی Lords of the Fallen
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Lords of the Fallen اعلام شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
564 بازدید

شایعات در طی روزهای اخیر در مورد بازی جدید شرکت CI Games بالا گرفته بود و آن‌ها در طی یک بیانیه مطبوعاتی، تاریخ انتشار Lords of the Fallen را اعلام کردند. اعلام این خبر همراه با نمایش تریلر گیم پلی این بازی سولزلایک در موتور آنریل انجین 5 همراه شد. بازی به طرز خیره‌کننده‌ای زیبا به نظر می‌رسد و توسعه گرافیکی با موتور بازی‌سازی اپیک گیمز، کیفیت اثر را به‌شدت بالا برده است. بازی نقش‌آفرینی لردز آف فالن روز سیزدهم اکتبر (21 مهرماه) برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر می‌شود.

تولیدکننده ارشد Hexworks در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده، اظهار خوشحالی کرد و اینکه تیم بااستعداد تولیدکننده در طی چند سال اخیر به‌شدت مشغول خلق این بازی تازه بوده‌اند. آن‌ها به همین مناسبت، تریلر گیم پلی را منتشر کرده‌اند که بازی‌کنان را وارد دنیای فانتزی تاریک و ترسناک می‌کند که حتی شجاع‌ترین بازی‌کنان را هم به چالش می‌کشد. تولیدکننده بی‌صبرانه منتظر رسیدن به روز انتشار است تا گیمرها بتوانند پا به دنیای تاریکی بگذارند و راز و رمز این جهان را فاش کنند.

بازی Lords of the Fallen در چند ادیشن مختلف منتشر می‌شود. نسخه استاندارد که با قیمت هفتاد دلار در دسترس قرار می‌گیرد، تنها شامل بازی اصلی یا دیسک است. نسخه دیلوکس شامل کپی بازی به همراه آرت‌بوک دیجیتالی، ساندترک و مدل‌های سه‌بعدی و همچنین آیتم‌های اولیه کلاس Dakr Crusader است. کالکتور ادیشن بازی با قیمت هشتاد دلار منتشر می‌شود. این نسخه شامل مجسمه ده اینچی از شخصیت اصلی با جزئیات زیاد است. همچنین یک قاب فلزی با نور ال‌ای‌دی هم و آیتم‌های نسخه قبلی در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه قیمت این نسخه تنها دلار بیشتر از نسخه معمولی است، خرید آن به‌صرفه خواهد بود.

تاریخ انتشار Lords of the Fallen

تاریخ انتشار Lords of the Fallen

افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، امکان دست‌یابی به آیتم‌های انحصاری را خواهند داشت. همچنین میزان XP یا امتیاز آن‌ها تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند. بازی Lords of the Fallen به‌نوعی دنباله اثر پیشین است که در سال 2014 منتشر شد. این بازی کاملاً از عناوین سولز الهام گرفته است و اگرچه به وسعت الدن رینگ نیست، اما جزئیات منحصر به فردی دارد. از جمله قابلیت‌های بازی باید به روند نقش‌آفرینی و ماجراجویانه اشاره کرد و طبق گفته‌ها، دنیای بازی جدید، پنج برابر از نسخه اصلی بزرگ‌تر است.

لردز اف فالن از روایت ایمرسیو برای نقل داستان فانتزی سیاهش استفاده می‌کند. شما قرار است نوری در تاریکی باشید و به اسطوره‌ای بدل شوید که امید را به این جهان بازمی‌گرداند یا اینکه در نهایت در دل تاریکی فرو بروید. از دیگر قابلیت‌ها بازی، ماجراجویی موازی در دو دنیای مردگان و زندگان است و همچنین سیستم مبارزه بسیار پویا و روان طراح شده است. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، تاریخ انتشار Lords of the Fallen روز 21 مهرماه 1402 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر (استیم) اعلام شده است.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.