sniper-ghost-warrior-contracts
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts مشخص شد

یحیی رحیمی 26 مرداد 1398 بدون دیدگاه
792 بازدید

استودیو CI Games امروز اعلام کرده است که بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts در تاریخ 22 نوامبر میلادی به بازارها عرضه خواهد شد. قرار است که این بازی در اختیار کنسول های Xbox One، PS4 و رایانه های شخصی قرار گیرد. همچنین یک تریلر کوتاه نیز منتشر شده است که گیم پلی مخفی کاری بازی را نمایش می دهد.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 چندان لذت بخش نبود و انتقادات فراوانی نسبت به آن بیان شد اما آخرین بازی روی مراحل تمرکز کرده است و قرار نیست که مراحل را فدای دنیای جهان باز خود کند. نسخه قبلی دقیقا برعکس این را هدف قرار داد و همین باعث ایجاد نارضایتی میان طرفداران شد.

بازیکنان دارای یک هدف اصلی در بازی خواهند بود و همچنین یک سری اهداف کوچکتر نیز در نظر گرفته شده اند که با انجام آن‌ها پول بیشتری به دست خواهید آورد و می توان سلاح خود را ارتقا داد و بالاخره دست پر به میدان رفت. حالت Enhanced Scope Mode نیز یک تجربه فوق العاده واقعی از تک تیرانداز را به ارمغان آورده است و می توان با سیستم در نظر گرفته شده، دشمن را علامت گذاری کرد و بعد به حسابش رسید.

گجت های جدیدی مانند پهپاد نیز اضافه شده اند و همچنین تک تیرانداز اتومات نیز بخشی از بازی است. می توانید از بمب نیز استفاده کنید اما پیش رفتن به شیوه مخفی کاری اهمیت زیادی دارد و کسی دوست ندارد که صدها نفر روی سرش خراب شوند. یکی از نکات جالب Sniper: Ghost Warrior Contracts این است که بازی در سیبری نقل می شود و اتمفسر فوق العاده ای شما را احاطه کرده است.

حالت Deathmatch نیز با نقشه های جدید برگشته است و قطعا طرفداران حالت موتلی پلیر را راضی نگه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.