بازی God of War
یحیی رحیمی

سازنده God of War روی یک بازی تأثیرگذار کار می‌کند

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
533 بازدید

استودیو Santa Monica‌ شرکت سونی که متخصص ساخت بازی‌های God of War است، سخت مشغول کار روی پروژه جدیدی است. این بازی که معرفی نشده است، تازه‌ترین پروژه سانتا مونیکا پس از انتشار موفقیت‌آمیز بازی God of War Ragnarok است. مدیر استودیوهای پلی‌استیشن به این استودیو مشهور سر زده است و نوشته است که از آنچه در بازدید دیده است، شگفت‌زده شده است. این نشان می‌دهد که آن‌ها روی یک بازی جدید کار می‌کنند و باید دید که چه اثری در چنته دارند.

هرمن هولست، مدیر استودیوهای پلی‌استیشن مهمان استودیو سانتا مونیکا در طی روزهای اخیر بوده است. او با انتشار توییت کوتاهی از مهمان‌نوازی آن‌ها تشکر کرد و نوشت که «از تمام آنچه امروز دیدم، متأثر شدم.» او از آنچه استودیو سانتا مونیکا در حال ساخت است، شگفت‌زده است و به آن افتخار می‌کند. مشخص نیست که آن‌ها روی چه بازی‌ای کار می‌کنند و آیا یک گاد اف وار تازه در دست تولید است یا اینکه بازی متفاوتی از آن‌ها خواهیم داد.

سازنده God of War گاد اف وار

بازی بعد سازنده God of War

در حال حاضر می‌دانیم که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War روی یک پروژه کار می‌کند و اینکه این پروژه به‌صورت هم‌زمان با رگناروک در حال ساخت بوده است. این می‌تواند بدین معنی باشد که معرفی پروژه جدید سانتا مونیکا امسال یا سال آینده انجام می‌شود. در صورت دیگر هم مدیر پلی‌استیشن به این سادگی بازی جدید را لو نمی‌دهد و ممکن است که منظور او متاثرشدن از یک بازی جدید نباشد و تنها از فرهنگ کاری این استودیو تعریف کرده باشد.

سانتا مونیکا هرمن هولست

مراسم جدید پلی‌استیشن طبق شایعات در روزهای اول خرداد ماه برگزار می‌شود. این مراسم فاز دوم کنسول PS5 را آغاز می‌کند و عناوین جدید نمایش داده می‌شوند. شایعات از معرفی ریمیک متال گیر سالید 3 خبر می‌دهند و باید دید که استودیوهای داخلی سونی چه سورپرایزهایی برای طرفداران پر و پا قرص پلی‌استیشن دارند. نظر شما چیست؟ آیا سانتا مونیکا روی یک گاد اف وار جدید کار می‌کند؟

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.