موج‌ سواری GTA 6 آب
یحیی رحیمی

شایعه: GTA 6 از موج‌ سواری و ورزش‌های آبی پشتیبانی می‌کند

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
1,465 بازدید

یکی از اینسایدرهای راکستار گیمز از قابلیت ویژه‌‌ بازی GTA 6 رونمایی کرده است و طبق گفته وی، فیزیک آب توسط تیم مستقلی در حال توسعه است. بازی GTA VI موردانتظارترین اثر چند سال اخیر است و میلیون‌ها نفر بی‌صبرانه منتظر آن هستند. گزارش تازه‌ای نشان داد که این اثر به پرهزینه‌ترین بازی تاریخ تبدیل می‌شود و هزینه ساخت با در نظر گرفتن محتوای پس از انتشار و تبلیغات به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

از آنجایی که می‌دانیم بازی GTA 6 در شهری مشابه میامی آمریکا جریان دارد، آنگاه دریا و اقیانوس تأثیر زیادی در نقشه اصلی خواهند داشت. راکستار گیمز از این مسئله آگاه است و به همین دلیل، یک تیم بیست‌نفره را برای توسعه فیزیک حرکت آب استخدام کرده است. وظیفه این تیم در استودیو سن‌دیگو راکستار، اصلاح و کدنویسی یک سیستم تازه برای حرکات آب و امواج است. این باعث می‌شود تا فعالیت‌هایی مانند موج‌ سواری به بخشی از بازی جدید تبدیل شوند.

آلئیکس ونتوراس، اینسایدر راکستار گیمز، توضیح کوتاهی در مورد فیزیک آب در بازی جدید ارائه کرده است. او مدعی است که هیچ بازی‌ای تابه‌حال چنین سیستمی نداشته است و اینکه به لطف موفقیت بازی GTA Online‌ و درآمد سرشار آن، راکستار گیمز توانسته در فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کند و نتیجه آن را در بازی جی تی ای 6 خواهیم دید. او در ادامه نوشت که آب و امواج در این بازی، گرافیک خیره‌کننده‌ای دارند و اینکه محیط‌های آبی و اقیانوسی نیز بخشی از بازی خواهند بود. طوری که تعدادی از مأموریت‌ها در دل آب جریان دارند.

موج سواری آب GTA 6

فیزیک آب بازی GTA 6

وی در ادامه افزود که این فناوری جدید، انبوهی از ورزش‌های آبی را به ارمغان می‌آورد. برای نمونه موج‌ سواری و فعالیت‌های مرتبط با آب و دریا اضافه می‌شوند. تابه‌حال تنها امکان شنا کردن و همچنین قایق‌سواری و البته غواصی وجود داشت، اما موج‌ سواری بدون شکل قابلیت هیجان‌انگیزی است. ممکن است حتی ورزش‌های آبی دیگری هم اضافه شوند. GTA 6 اولین بازی نیست که به این اندازه به آب و فیزیک آن دقت کرده است. وارزون 2 نیز فیزیک آب دقیقی دارد و در مبارزه تأثیرگذار است.

باید دید آیا راکستار گیمز در نهایت چنین قابلیتی را به GTA 6 اضافه می‌کند یا خیر. گفتنی است این بازی‌ساز، تولید اثر را با ایده‌های بزرگ شروع می‌کند، اما در نهایت تعدادی از آن‌ها را حذف می‌کند. این اتفاق در مورد بازی Red Dead Redemption 2 نیز افتاد و تعدادی از قابلیت‌ها در نهایت حذف شدند. شایعات در مورد بازی GTA VI تمامی ندارد و باید دید راکستار گیمز چه زمانی از اثر تازه‌اش رونمایی خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا برای موج‌ سواری در جی تی ای 6 هیجان‌زده هستید؟

منبع: Dexerto

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.