دانلود بازی Ravenlok برای PC
دانلود بازی Ravenlok برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ravenlok برای PC

پارسی گیم 24 اردیبهشت 1402 2 دیدگاه
5,167 بازدید

دانلود بازی Ravenlok برای کامپیوتر

Ravenlok یکی دیگر از ماجراجویی‌های فوق‌العاده از تیم Cococucumber است. استودیوی پشت بازی جذاب Echo Generation. فقط این بار مبارزات نوبتی با هک اند اسلش در زمان واقعی جایگزین می‌شود و حال و هوای دهه ۸۰ با دنیای کتاب داستان کودکانه جابه‌جا می‌شود. از لحاظ داستانی و دنیا، این بازی به وضوح از کتاب کلاسیک آلیس در سرزمین عجایب الهام گرفته است. با این حال Ravenlok چیزی بیش از اشاره‌های سطحی به آن کتاب کلاسیک دارد. بله، زیبا و رؤیایی است، اما همچنین به اندازه مغز در حال رشد آلیس بی نظم و بی معنی است. سفر شما با خوابیدن قهرمان در زیر یک درخت در دنیای معمولی آغاز می‌شود و سپس شما از یک آینه عجیب عبور کرده و به دنیای جادویی Dunia می‌روید. دنیایی پر از اتفاقات عجیب و دیوانه‌وار.

یک خرگوش سفید همانند داستان آلیس به سرعت توضیح می‌دهد که شما قهرمان ماجرا هستید است و سپس به سرعت برای مقابله با ملکه شیطانی که دنیا را آزار می‌دهد، فرستاده می‌شوید. بازی از گرافیک سه بعدی جذابی باشخصیت‌ها و دنیایی عجیب و دیوانه‌وار تزئین شده است. هر محیط جدید در Ravenlok باعث می‌شود که بخواهید بایستید و به آن خیره شوید یا از یک چشم‌انداز بزرگ یا جزئیات کوچک پنهان قدردانی کنید. گیم پلی آن حول محور مبارزات مستقیم اکشن با المان‌های نقش آفرینی می‌گذرد که آن‌چنان نیز دشوار نبوده و سرگرم کننده هستند. همچنین باس‌های بزرگ با طراحی فوق‌العاده‌ای در دنیای بازی قرار دارند تا برایتان چالش خلق کنند. پس تجربه بازی Ravenlok را به کسانی که به دنبال یک سفر ماجراجویانه و جذاب می‌گردند به شدت توصیه می‌کنیم.

بازی Ravenlok عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی با الهام گرفتن از آثار کلاسیک ژانر اکشن و نقش آفرینی با گرافیکی زیبا و داستانی بی منطق وارد بازار شده تا برای چند ساعت گیمرهای علاقه‌مند را سرگرم کند. پس همین حالا این بازی زیبا را دانلود کرده و خود را در میان شخصیت‌های عجیب و بامزه و دنیایی فانتزی و خیالی گم کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Afterimage و Labyrinth of Zangetsu را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ravenlok برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel 2.0 Ghz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVDIA GTX 900 Series or equivalent
DirectX: DirectX 11
Storage: 4 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel 3.0 Ghz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVDIA GTX 10 Series or equivalent
DirectX: DirectX 11
Storage: 4 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Embark on an enchanting journey in Ravenlok, an action-packed fairytale adventure about a young heroine destined to fulfill a perilous prophecy. Upon encountering a mystical mirror, Ravenlok is whisked away to a whimsical world plagued by the sinister darkness of a tyrannical queen. Destiny awaits all in an unforgettable and heartfelt adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    aradiranmanesh

    مهمان

    بازی جالب و سرگرم کننده ای بود و به نظرم ارزش یه بار بازی کردن رو داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mabel

    مهمان

    نوشته اکانت ایکس باکس میخواد

    پاسخ دهید