دانلود بازی Labyrinth of Zangetsu برای PC
دانلود بازی Labyrinth of Zangetsu برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Labyrinth of Zangetsu برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,271 بازدید

دانلود بازی Labyrinth of Zangetsu برای کامپیوتر

ژانر Dungeon Crawler یکی از سبک‌های کلاسیک و مطرح و زیرمجموعه بازی‌های نقش آفرینی است. در این مدل بازی‌ها، بازیکنان وارد سیاه‌چاله‌های پیچیده‌ای شده و با هیولاها و باس‌های چالش برانگیز مبارزه می‌کنند تا گنج‌های باارزشی به دست بیاورند. این سبک کلاسیک طی چند سال اخیر شاهد بازگشتی قدرتمند بوده و بازی‌های مستقل جذابی درونش ساخته شده‌اند. یکی از این دسته آثار، عنوانی به نام Labyrinth of Zangetsu است. Zangetsu هیچ سنتی را زیر پا نمی‌گذارد یا در فرمول نوآوری نمی‌کند. این بازی از تمام المان‌های کلاسیک این ژانر استفاده کرده تا اثری آشنا را به طرف‌داران تقدیم کند. این بازی از نظر گرافیکی شامل یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین طراحی‌های هنری در سال جاری بوده و از چالش‌برانگیزترین‌ها هم است.

در جریان گیم پلی این بازی، شما یک گروه شش نفره تشکیل می‌دهید (سه نفر در ردیف جلو، سه نفر در عقب) و سپس یک سیاه چال را به صورت نوبتی کاوش می‌کنید. همان‌طور که نقشه مکان‌هایی که کاوش کرده‌اید را پشت سر می‌گذارید، اغلب به با دشمنان برخورد خواهید کرد و در یک سیستم جنگی نوبتی با آنها مبارزه کنید. سپس وقتی دشمنان از بین رفتند، یک جعبه را پشت سر می‌گذارند که تیم شما باید قبل از باز کردن قفل آن و استخراج غارت، آن را برای تله بررسی کند. طراحی شخصیت‌ها و دنیای بازی از افسانه‌های باستان ژاپن الهام گرفته و برداشت‌هایی نیز از نقاشی‌های مدرن دارد. اگر به دنبال یک بازی بسیار سخت و درگیرکننده در سبک Dungeon Crawler می‌گردید و نتیجه‌ای پیدا نکردید، به شما تجربه Labyrinth of Zangetsu را توصیه می‌کنیم.

بازی Labyrinth of Zangetsu عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی از فرمول‌های کلاسیک سبک Dungeon Crawler به شکل جذابی بهره‌مند بوده و همچنین از گرافیک خیره‌کننده‌ای استفاده کرده تا یکی از درگیرکننده‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های سال را خلق کند. پس بهتر است هر چه زودتر این اثر هنری را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های StarCrawlers Chimera و Labyrinth of Galleria The Moon Society را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Labyrinth of Zangetsu برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11 64bit

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set in the Ido period, the world has blackened under the disaster of the ‘Ink of Ruin’. Conscript a team of skilled warriors to venture deep into the impure Labyrinths and conquer the Ink plaguing the land. Dangerous yokai await you inside! Will you return unscathed and free the land of this stain?
Labyrinth of Zangetsu’s artwork is truly mesmerising; seamlessly blending traditional Japanese art with modern design elements. As you navigate through the game’s various environments, the beauty and complexity of its artwork become even more apparent as landmarks such as torii gates start to build in around you…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.