دانلود بازی Afterimage برای PC
دانلود بازی Afterimage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Afterimage برای PC

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1402 2 دیدگاه
5,313 بازدید

دانلود بازی Afterimage برای کامپیوتر

هیچ چیزی به هیجان انگیزی و خوبی یک بازی مترویدوانیای جذاب نیست. این سبک در دهه اخیر توانسته بسیار در صنعت گیم به شهرت رسیده و پیشرفت کند. هزارتوهای متراکم برای عبور، انواع بسیاری از شیاطین، مردگان، هیولاها برای کشتن، تجهیزات جدید برای یافتن، خطرات برای پشت سر گذاشتن و مهم‌تر از همه، توانایی‌هایی برای به دست آوردن که به شما امکان می‌دهد حتی مکان‌های بیشتری رت کاوش کنید، از ژانر مترویدوانیا یک سبک بسیار محبوب ساخته است. Afterimage نیز یکی از آثار جدید درون این ژانر بوده که با الهام گیری از بازی‌های بزرگ دیگر و حتی سبک قصه گویی Dark Souls، توانسته نام خود را در میان طرف‌داران جا بیندازد. این بازی در دنیایی مخروبه جریان داشته که روایتی بسیار گنگ و پیچیده را درون خود پنهان کرده است.

هسته اصلی و دلیل تجربه بازی Afterimage طراحی هنری و گرافیک خارق‌العاده آن است. پس‌زمینه‌های زنده، دشت‌های رنگین کمان و دره شنی، همگی به شکل هنرمندانه‌ای طراحی شده‌اند و باس‌ها و دشمنان عادی بازی نیز به شدت خوش ساخت و چالش برانگیز هستند. به جای کاوش در یک قلعه متراکم پر از اسرار، Afterimage محیط‌های طبیعی وسیعی را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد. مسیرهای پیشروی در این بازی به قدری زیاد هستند که ممکن است در دنیای آن گم شوید. سیستم مبارزات بازی سخت و هیجان انگیز هستند. چالش‌های پازل و پلتفرمر نیز در گیم پلی دخیل شده تا پکیج کاملی از یک مترویدوانیای کلاسیک داشته باشیم. پس دانلود و تجربه این بازی جذاب به تمامی عاشقان ژانر مترویدوانیا و بازی‌های اکشن چالشی به شدت توصیه می‌شود.

بازی Afterimage عنوانی در سبک اکشن و مترویدوانیا است. این بازی شامل دنیای بزرگ و قابل گشت و گذار بوده که با گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌ای تزئین شده است. علاوه بر آن، شما اکشنی حماسی را تجربه می‌کنید که با باس‌های عظیم و دشمنان چالش برانگیز پر شده است. پس بهتر است وقت را تلف نکرده و این بازی خارق‌العاده را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vernal Edge و Dead Cells Return to Castlevania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Afterimage برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 | AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel UHD Graphics 630
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel Core i5 | AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 | Radeon HD 6870
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A great deity created the world named Engardin, leaving four goliaths before her departure. The Goliaths abided by their different divine callings and upheld the order and flow of this world. Hence, the lives in Engardin reincarnated and multiplied.
Humans were the last creation, and their ever-expanding ambitions led to a protracted war against the Goliaths. Engardin was engulfed in flames, until a huge explosion known as “The Razing” devastated the Holy Grounds of mankind and brought a swift end to the conflict. But the divine order was broken, and lives withered away. The age of mankind came to an end.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    parsa senpai

    مهمان

    بازی خیلی قشنگی بود پیشنهاد میکنم امتحان کنید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    عالی.ممنون

    پاسخ دهید