دانلود بازی Echo Generation برای PC
دانلود بازی Echo Generation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Echo Generation برای PC

پارسی گیم 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,842 بازدید

دانلود بازی Echo Generation برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی نوبتی که از محبوب‌ترین ژانرهای ویدئو گیم در دهه 90 میلادی است، این روزها بازگشتی شکوهمند را شاهد بوده و می‌بینیم که استودیوهای مستقل عاشق ساخت دنیاهای فانتزی و جذاب با کلی قابلیت سرگرم کننده نقش آفرینی کلاسیک هستند. بازی Echo Generation هم که به دست استودیوی Cococucumber ساخته شده، یک نامه عاشقانه به تمام آثار مطرح این سبک در دهه 90 مانند Earthbound است. تجربه‌ای که پر از رمز و رازهای فراوان و موقعیت‌های فراموش نشدنی است.

بازی Echo Generation پر شده از المان‌های بامزه‌ای مانند نبرد با هیولاها در دخمه، انجام مأموریت‌هایی که توسط شخصیت‌های فرعی به شما داده می‌شود، تقویت شخصیت اصلی و نجات شهر از دست نیروی شروری که قصد نابودی‌اش را دارد. داستان بازی در سال 1993 جریان دارد. شما به عنوان شخصیت اصلی باید به کمک دوستانتان به یک شی مرموز که از آسمان سقوط کرده بپردازید و سر از رازهای تاریکی که دارد در بیاورید. داستانی ساده که به واسطه مکانیک‌های مختلف تکمیل شده است.

یکی از اولین المان‌هایی که در همان ابتدا در رابطه با بازی Echo Generation چشمانتان را خیره می‌کند، گرافیک جالب و غیر معمولش است. این گرافیک کمتر در رابطه با بازی‌های نقش آفرینی استفاده شده و بیشتر بر روی عناوین بقا پیاده سازی می‌شود. با این حال Echo Generation نشان داده که خلاق بودن تیم سازندگان، می‌تواند هر مانعی را از بین ببرد. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی بی نظیر و البته خاص می‌گردید که ده‌ها ساعت شما را درگیر خود کند، بازی Echo Generation را از دست ندهید.

بازی Echo Generation عنوانی در سبک نقش آفرینی نوبتی است که ادای احترامی به بازی‌های قدیمی این سبک دارد. شما باید به همراه دوستانتان به حل رازهایی در زمینه موجودات فضایی و هیولاهای عجیب بپردازید. مکانیک‌های گیم پلی و گرافیک خاص، باعث شده تا بازی Echo Generation تبدیل به یکی از خوش ساخت ترین آثار نقش آفرینی چند سال اخیر شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Symphony of War The Nephilim Saga و Obsidian Prince را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Echo Generation برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel 2.0 Ghz or higher
Memory: 2 MB RAM
Graphics: GTX 600 Series or equivalent
Storage: 650 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel 3.0 Ghz or higher
Memory: 5 MB RAM
Graphics: NVDIA GTX 900 Series or equivalent
Storage: 650 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

It’s the summer of 1993. You and your friends set out to investigate the source of a mysterious crash. Complete quests, battle monsters and level up your party to save your hometown from danger in a heroic tale of childhood adventures.
Save your Home Town!
There’s been no shortage of monsters, robots and evil bosses wreaking havoc all over town. It’s up to you and your friends to save your home from complete destruction!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.