دانلود بازی Ash of Gods The Way برای PC
دانلود بازی Ash of Gods The Way برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ash of Gods The Way برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
6,239 بازدید

دانلود بازی Ash of Gods The Way برای کامپیوتر

وقتی یک بازی استراتژیک را تجربه می‌کنید، زیاد به واحدهایی که در نبرد نابود می‌شوند فکر نمی‌کنید. اما وقتی متوجه شوید که آنها موجودات زنده‌ای هستند که جان خود را برای شما می‌دهند، ناگهان همه چیز تغییر می‌کند. Ash of Gods The Way شما را در موقعیت مهم و در عین حال ناراحت‌کننده‌ای قرار می‌دهد که باید تصمیمات نظامی مختلفی را برای پیروزی بر حریف خود ایجاد کنید. شما باید در حین مبارزه برای جلوگیری از شکست، استراتژی‌ها و ترکیب آیتم‌های مختلف را آزمایش کنید. مبارزات به صورت نوبتی و از طریق کارت‌ها انجام می‌شود، به شکلی که موقعیت کارت‌ها و آیتم‌ها جزر و مد نبرد را تغییر می‌دهند. چالش‌های این بازی مناسب است، اما آزمون و خطاهای فراوانی وجود دارد زیرا شما مکرراً شکست می‌خورید و باید دوباره تلاش کنید.

یکی از بخش‌های مهم بازی Ash of Gods The Way در قسمت داستانی، تصمیم‌های مهمی است که شما باید به مرور انجام دهید. هر تصمیم باعث اتفاق مهم و بزرگی خواهد شد و امکان تغییر دادن آن وجود ندارد. پس بهتر است قبل از انجام یک حرکت، به خوبی به عواقبش فکر کنید. استایل روگ لایک مبارزات بازی باعث شده تا به ندرت دو مبارزه شبیه به هم باشند. تقریباً هر نبردی سناریوی منحصر به فردی دارد که باید با آن سازگار شوید. این موضوع منعکس کننده غیر قابل پیش بینی بودن جنگ است و شما را مجبور می‌کند پیچیدگی Ash of Gods The Way را بپذیرید. گرافیک بازی استایلی نقاشی شده و فوق‌العاده خیره کننده دارد. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک کارتی به همراه داستانی به شدت درگیرکننده می‌گردید، این بازی بی نظیر به شما پیشنهاد می‌شود.

بازی Ash of Gods The Way عنوانی در سبک استراتژیک و کارتی است. شما باید به انجام نبردهای کاملاً تصادفی با استفاده از چیدمان درست آیتم‌ها و سربازانتان در میدان نبرد بپردازید. هر کارت وظیفه مهمی در نبرد ایفا می‌کند و نباید به سرعت نیروهای خود را از دست بدهید. پس علاقه‌مندان به بازی‌های چالش برانگیز استراتژیک نباید تجربه این بازی را از دست دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Theseus Protocol و Power Chord را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ash of Gods The Way برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon R9 270X
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX9 Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i5 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 / AMD Radeon R9 280X
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX9 Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Build winning decks of warriors, equipment, and spells from four different factions in this story-driven tactical card combat game. Battle your way through a series of major tournaments, each with their own opponents, battlefields, and even rules. Earn new cards and upgrade your favorites, then combine them into any number of decks: you’re free to experiment as much as you like! Do prepare carefully for key battles with major characters: you’ll only get a few chances before defeat will change the course of the story, though the game continues…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.18 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    HighRocky

    مهمان

    سلام. اگه امکانش هست موسیقی متن این بازی رو هم بزارید.

    پاسخ دهید