دانلود بازی Theseus Protocol برای PC
دانلود بازی Theseus Protocol برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Theseus Protocol برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
3,549 بازدید

دانلود بازی Theseus Protocol برای کامپیوتر

در سال‌های اخیر، ژانر کارت بازی با تعداد بسیار زیادی از عناوین جذابی که درونش منتشر شده‌اند، در حال تبدیل شدن به یکی از ستون‌های اصلی صنعت گیم است. همه این ها نیز به واسطه موفقیت‌های یک بازی به نام Slay the Spire بوده است. با این حال اخیراً کمپانی Starseeker Studio دست تولید عنوان جذابی به نام Theseus Protocol زده که گویا حال و هوای انیمه‌ها را به دنیای Slay the Spire دعوت می‌کند. این بازی نیز همچنین از مکانیک‌های روگ لایک برای گیم پلی جذابش استفاده می‌کند.

به عنوان یک بازی کارتی که در بخش دسترسی زودهنگام قرار دارد، Theseus Protocol از گیم پلی عمیق و جذابی به همراه کلی کارت فوق‌العاده که با گرافیک چشم نواز انیمه‌ای تزئین شدند، به ما امید این را می‌دهد که در آینده نزدیک، شاهد یکی از بهترین بازی‌های کارتی روگ لایک درون بازار خواهیم بود. روایت پیچیده بازی را در یک شهر متفاوت که مملو از توطئه و آشفتگی‌های ناشی از گروه‌های گانگستری است، باز کنید. هر مرحله‌ای که به جلو بروید، قطعاً نقشی در کشف حقیقت دارد.

در مبارزات نوبتی خارق‌العاده شرکت کنید و زرادخانه‌ای از کارت‌های قدرتمند را در برابر دشمنان وحشیانه آزاد کنید. با تغییر موقعیت‌های خود برای دور زدن حملات ورودی و برخورد دادن دشمنان به یکدیگر، مزیت تاکتیکی را به دست آورید. هیچ کارت ضعیفی را ترک نکنید، زیرا هر کارت باقی مانده را می‌توان به عنوان مهمات برای تسلیحات پرومتئوس استفاده کرد. سرنوشت بشریت در دست کارت قدرتمند شما و یک استراتژی استادانه نهفته است. این بازی شاهکار را به هیچ وجه از دست ندهید.

Theseus Protocol یک بازی استراتژیک کارتی است که در یک دنیای دیستوپیایی وخیم جریان دارد. نقش پرومتئوس را بر عهده بگیرید و سرنوشت بشریت را با مجموعه‌ای از کارت‌های قوی و انواع سلاح‌های آماده تغییر دهید. در سرزمین‌های متفاوت سفر کنید، با دشمنان بی امان روبرو شوید و تاریک‌ترین اسرار مارک سیتی را فاش کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Heroish و Nadir A Grimdark Deckbuilder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Theseus Protocol برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10(64bit)
Processor: Dual Core 2 GHz(64bit)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4600(AMD or NVIDIA equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10(64bit)
Processor: Dual Core 2 GHz(64bit)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 970(Dedicated 4GB AMD or NVIDIA equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Theseus Protocol is a deck building strategy roguelike set in a dire dystopian world. Take the role of Prometheus and alter the fate of humanity with a collection of vigorous cards and a variety of weapons at the ready. Journey across disparate lands, encounter relentless foes, and unveil Mark City’s darkest secrets.
Unravel the fragmented narrative of Mark City across a divergent city riddled with elitist conspiracies and gang induced turmoil. Explore branching paths through successive playthroughs and reveal the history behind Mark City and its inhabitants. Each step plays a role in uncovering the truth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.