تاریخ انتشار Planet of Lana
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار رسمی بازی Planet of Lana اعلام شد

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
213 بازدید

بازی Planet of Lana اثر مستقل و تحسین‌شده‌ای که قرار است برای کاربران سرویس گیم پس در دسترس قرار گیرد، بالاخره تاریخ انتشار دقیقی پیدا کرده است. طبق اعلام شرکت Thunderful و استودیو Wishfull، تاریخ انتشار Planet of Lana روز 23 مه میلادی (2 خرداد) اعلام شده است. بازی سیاره لانا برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان، سری و همچنین پلتفرم کامپیوتر (استیم) در دسترس قرار می‌گیرد.

کارگردان بازی در مورد اعلام تاریخ انتشار Planet of Lana نوشت: «خوشحالیم که بالاخره می‌توانیم اعلام کنیم که بازی سیاره لانا برای کامپیوتر و ایکس‌باکس در تاریخ 23 مه منتشر می‌شود. از تمام افرادی که عشق و حمایت خود را از بازی در طی چند سال اخیر نشان دادند، تشکر می‌کنیم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما وارد سرزمین جادویی‌ای شوید که سخت برای خلق آن تلاش کرده‌ایم و می‌خواهیم که شما زودتر این ماجراجویی را آغاز کنید.»

بازی جدید سرویس گیم پس از عنوان Inside الهام گرفته است و روندی معمایی را پیش می‌گیرد. بازی‌کنان پا در سرزمین متفاوتی می‌گذارند که تعادل میان انسان، طبیعت و حیوانات برهم خورده است. این عدم هارمونی و نظم باعث ایجاد یک ارتش از افراد بی‌نام و نشان شده است. البته این بازی در مورد جنگ نیست، بلکه داستان یک سیاره بسیار زیبا و چشم‌نواز را روایت می‌کند و ما را به ماجراجویی در سراسر نقاط آن می‌برد. پیش‌روی در بازی با حل معما همراه است و این اثر به‌ شکل دوبعدی طراحی شده است.

تاریخ انتشار Planet of Lana

ویژگی‌های بازی Planet of Lana

از جمله ویژگی‌های بازی باید به جهانی رنگارنگ و زیبا اشاره کرد. ملازمانی در این ماجراجویی همراه شما خواهند بود و در حل معماها به شما کمک می‌کنند. نکته قابل‌توجه آن است که پیش‌روی در بازی به تصمیم بازی‌کننده هم بستگی دارد. قرار نیست با هرکسی دربیفتید و نبرد کنید، بلکه باید از هوش خود استفاده کنید و از چنگ دشمنان بگریزید. ممکن است پیش‌بینی شما درست از آب درنیاید و در نتیجه بازی خلاف پیش‌بینی شما پیش برود. برای همین لازم است که از درگیری بپرهیزید و به مخفی‌کاری روبیاورید. خواهید دید که معماها و روند بازی شباهت زیادی به اینساید دارد.

کاربران ایکس باکس گیم پس می‌توانند هنگام عرضه این اثر را رایگان تجربه کنند. این بازی به‌صورت انحصاری برای پلتفرم مایکروسافت منتشر می‌شود و خبری از نسخه پلی‌استیشن نیست. البته ممکن است بازی پس از یک سال به دیگر پلتفرم‌ها از جمله سوییچ هم راه پیدا کند. اگر منتظر این اثر زیبا و متفاوت هستید، روز دوم خرداد را به خاطر بسپارید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.