دانلود بازی Nidhogg II برای PC
دانلود بازی Nidhogg II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nidhogg II برای PC

پارسی گیم 30 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
8,129 بازدید

دانلود بازی Nidhogg II برای کامپیوتر

با پیشرفت فناوری‌های بازی‌سازی و گسترش این عرصه پرطرفدار، توسعه‌دهندگان مستقل زیادی به سمت ساخت بازی‌های کوچک اما غنی کشیده شده‌اند و همین باعث شده است که نسل بازی‌های آرکید کلاسیک زنده شود. استودیو Messhof نیز از همین دسته توسعه‌دهندگان است که در سال 2017 دست به عرضه بازی Nidhogg II در سبک مبارزه‌ای دوبعدی زد. نسخه اول این بازی در قالب یک پروژه دانشجویی شکل گرفت که با به‌کارگیری گرافیک پیکسلی بسیار ساده، گیم پلی جذاب و مفرحی ارائه داد. نسخه دوم این بازی اما پا فراتر گذاشته است و ازلحاظ گرافیکی و طراحی، مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است و می‌تواند روزهای خوش گذشته را برای شما زنده کند.

بازی Nidhogg II بازگشت شخصیت خون‌خواه بازی را جشن می‌گیرد. جایی که او به‌شدت نیازمند خون است و برای کنترل او باید دیوارها را با خون دشمنان رنگ‌آمیزی کنید. قوانین بازی بسیار ساده هستند. با شروع هر مرحله باید هرکسی که جلوی شما قرار می‌گیرد را تکه و پاره کنید و خود را به آن‌سوی میدان برسانید. اینجا خبری از بخشش و ترحم نیست، تنها خشونت است که می‌تواند بازی را پیش ببرد. بازی به‌صورت یک سری دوئل‌های تکراری دنبال می‌شود و اگر به معنی اسم نیدهاگ نگاه کنیم، به اژدهایی در افسانه‌های اسکاندیناوی می‌رسیم که از ریشه درخت تغذیه می‌کند و هرکسی که به سمت او حمله کند را می‌بلعد. هرکدام از مراحل 12 گانه بازی از هفت قسمت مختلف تشکیل‌شده‌اند و در قسمت‌های مختلف مراحل، باید دشمنان خود را نابود کنید و نشان دهید که کسی نباید اژدهای خفته را بیدار کند. جالب است هر بار که حریف خود را شکست می‌دهید بار دیگر با او روبه‌رو می‌شوید اما این دفعه می‌توانید فرار هم کنید و حق تقدم با شماست.

بازی Nidhogg II برعکس نسخه اول، امکان استفاده از سلاح‌های دیگری چون خنجر و تیر و کمان را نیز به شما خواهد داد. بیشترین برد مربوط به همین کمان است و تازه شمشیر شوالیه نیز می‌تواند حریف را خلع سلاح کند و بنابراین قدرت زیادی در دستان شماست. بازی جایی جالب می‌شود که هیچ سلاحی برای شما نمانده است و مجبور می‌شوید که حریف را با مشت و لگد خود از دور مسابقه خارج کنید. بخش آنلاین نیز بازی نیز تجربه بسیار مفرحی برای شما آماده کرده است و حتی می‌توانید همراه دوستی مراحل آن را طی کنید. حتی می‌توانید به‌صورت دوئل مانند نیز بازی را طی کنید و قدرت خود را به حریفان سراسر دنیا نشان دهید. بزرگ‌ترین تغییر این بازی نیز در بخش گرافیک و طراحی شخصیت‌هاست و در مورد موسیقی نیز با لحظاتی دل‌نشین و جذاب روبه‌رو هستیم. در این سبک می‌توانید نگاهی به بازی‌های Pummel Party و Overcooked 2 نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Nidhogg II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: 3.0 GHz Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GPU with at least 256MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB available space
Additional Notes: PS4 or Xbox 360 Controller or Direct Input compatible controller

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 3.0 GHz Dual Core CPU or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU with at least 512MB of VRAM or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB available space
Additional Notes: PS4 or Xbox 360 Controller or Direct Input compatible controller

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Nidhogg 2 is a fighting game and sequel to Nidhogg by indie developer Messhof. It was released for Microsoft Windows, macOS and PlayStation 4 in 2017. An Xbox One version was released in July 2018 and the Nintendo Switch version was released in November 2018. The game received generally positive reviews from critics upon release.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sadra

    مهمان

    سلام ببخشید نسخه سیمپلکس چه فرقی با بقیه نسخه ها داره و اینکه میشه با بات بازی کرد یا حتما باید پلیر دیگه ای باشه؟

    پاسخ دهید