دانلود بازی A Short Hike برای PC
دانلود بازی A Short Hike برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Short Hike برای PC

پارسی گیم 5 فروردین 1400 1 دیدگاه
3,848 بازدید

دانلود بازی A Short Hike برای کامپیوتر

ساده بودن یک بازی می‌تواند چاشنی موفقیت آن نیز باشد. حتماً لازم نیست یک بازی ویدیویی سرشار از محتواهای پیچیده، گیم پلی چالش‌برانگیز و یا داستانی عمیق باشد. گاهی یک بازی با ساده‌ترین عناصر می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده باشد. بازی A Short Hike از استودیو Adamgryu یکی از همین عناوین ساده اما سرگرم‌کننده است.

شما در نقش یک پرنده کوچک و بامزه بازی خواهید کرد و بازی یک هدف ساده دارد، گشت‌وگذار و پیاده‌روی در مسیری زیبا برای رسیدن به قله کوه؛ اما گیم پلی بازی شامل کارهای دیگری هم هست که در مسیر پرپیچ‌وخم اما زیبای خود می‌تواند به آن‌ها مشغول شوید. می‌توانید صدف‌های دریایی جمع‌آوری کنید و در جای‌جای مسیر نصب کنید، به سایر پیمایش گران که شبیه خود شما در مسیر قله قرار دارند کمک کنید و یا حتی ماهیگیری کنید. همچنین مأموریت‌های فرعی نیز در طول مسیر وجود خواهند داشت که شما می‌توانید با انجام دادن آن‌ها، جوایز متنوعی به دست آورید که برخی فقط ظاهری بوده و برخی دیگر کاربردی هستند و در طی کردن مسیر به شما کمک می‌کنند.

بخش قایق‌سواری نیز در بازی گنجانده‌شده که در کنار آرام‌بخش بودن بسیار سرگرم‌کننده است. با پیشروی در مسیر و رسیدن به ارتفاعات بالاتر، حرکت‌های پیچیده‌تری را برای کاراکتر خود آزاد می‌کنید که به عمق گیم پلی بازی می‌افزاید. با قایق‌سواری نیز می‌توانید جزیره‌های جدیدی را کشف کنید که شاید در هرکدام ماجرای جدیدی در انتظار شما نشسته باشد. پرنده کوچک شما در کنار راه رفتن، قابلیت پرواز و شنا کردن را نیز دارد که خود گیم پلی ساده بازی را سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

موسیقی بازی و همچنین صداهای محیط در کنار گرافیک رنگارنگ آن، تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر کرده و احساس آرامش خاصی را در شما ایجاد خواهد کرد. گویی خودتان به یک سفر در دل طبیعت رفته‌اید و از هرلحظه آن لذت می‌برید. تجربه این بازی ساده و سرگرم‌کننده را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stardew Valley و Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Short Hike با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+ (or later)
Processor: Intel or AMD Dual Core at 2 GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Graphics 4400 or better
DirectX: Version 11
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hike, climb, and soar through the peaceful mountainside landscapes of Hawk Peak Provincial Park. Follow the marked trails or explore the backcountry as you make your way to the summit. Along the way, meet other hikers, discover hidden treasures, and take in the world around you.
Explore the island any way you like. Choose your own path to follow and see where it leads you. You never know what you might stumble into!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Dandelion

    مهمان

    واقعا بهش احتیاج داشتم 🙂

    پاسخ دهید