دانلود بازی Outer Terror برای PC
دانلود بازی Outer Terror برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outer Terror برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,680 بازدید

دانلود بازی Outer Terror برای کامپیوتر

بازی Outer Terror عنوانی در سبک روگ لایک است که با الهام گرفتن از داستان‌های عامه پسند دهه 80 و 90 میلادی وارد بازار شده تا یکی از هیجان‌انگیزترین و سرگرم کننده‌ترین آثار سال جاری را تقدیم گیمرها کند. این بازی ترکیبی بی نظیر از اکشن و وحشت است که درجه سختی بسیار چالش برانگیزی را ارائه می‌کند. در هسته اصلی‌اش، این بازی بازیکنان را وادار می‌کند تا در مقابل گروه عظیمی از هیولاهای پیکسلی جنگیده و زنده بمانند. ده بازمانده منحصربه‌فرد توانایی‌ها و آیتم‌های مختلفی را ارائه می‌کنند. از قدرت شلیک مستقیم گرفته تا ابزار مخفی و ماورایی. آن‌ها همچنین می‌توانند در طول ماجراجویی خود از بین قابلیت‌های تصادفی یکی انتخاب کنند که می‌تواند با غارت اجساد پراکنده شده در سراسر نقشه یا با ارتقای شخصیت آنها به دست آید.

از آنجایی که با روشن شدن تایمر تعداد و قدرت دشمنان در Outer Terror افزایش می‌یابد، بازیکنان به هر کمکی که می‌توانند دریافت کنند نیاز خواهند داشت. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند به صورت انفرادی یا با یک دوست از طریق کوآپ آفلاین یا همکاری آنلاین با این چالش مقابله کنند. در زمینه گرافیکی شاهد یکی از متفاوت‌ترین و خیره کننده‌ترین استایل‌های هنری سال هستیم که این اثر را از یک عنوان تکراری این ژانر، به یک بازی خارق‌العاده تبدیل کرده است. Outer Terror به وضوح از گیم پلی منحصر به فرد Vampire Survivors الهام گرفته است که عناصر روگ لایک، اکشن خودکار و بازی‌های آرکید را با هم ترکیب می‌کند. اگر این موضوعات برایتان جذابیت دارد، توصیه می‌کنیم که هر چه زودتر به دانلود این اثر فوق‌العاده سرگرم کننده بپردازید.

بازی Outer Terror عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی با الهام گرفت از آثار کلاسیک این سبک و ترکیب آن با ایده‌های خلاقانه مدرن وارد بازار شده تا یکی از هیجان‌انگیزترین و اعتیادآورترین بازی‌های سال را تقدیم گیمرها کند. پس اگر به دنبال چالشی زیبا و درگیرکننده هستید، بهتر است بدون اتلاف وقت، Outer Terror را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vampire Survivors و Renfield Bring Your Own Blood را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outer Terror برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 / 11
Processor: Intel Core i7-9700K | AMD Ryzen™ 5 5600 6-Core or above
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1050, RX 560
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Onboard audio
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11 (64-Bit)
Processor: AMD Ryzen 7 series or above
Memory: 16 GB RAM
Graphics: RTX 2070, RX 6600, Arc A750
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Onboard audio
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Outer Terror is a horde shooter where you hold out against massive quantities of otherworldly cosmic creatures. Assemble a ridiculous arsenal of weapons and blast apart seemingly endless waves of horrific creatures in this stylish roguelike that pays homage to the B-movies and Golden Age horror comics of the 80s and 90s.
Don’t Die and stay alive for as long as you can while exploring overrun cities, attempting to assist the few survivors still around. Explore and survive in the varied settings of 5 uniquely themed chapters featuring 10 playable characters each with their own signature weapons forming an anthology of classic horror stories.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.