آپدیت Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

آپدیت Resident Evil 4 Remake کار اسپیدرانرها را سخت‌تر کرد

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
3,440 بازدید

زمان اسپیدران بازی Resident Evil 4 Remake به زیر دو ساعت رسیده بود، اما آپدیت تازه‌ باعث شده تا یکی از حقه‌ها برای کاهش زمان تمام کردن بازی حذف شود. حفره‌ای به اسپیدرانر‌ها اجازه می‌داد تا یکی از باس‌های بازی را کنار بگذارند و مستقیماً سراغ ادامه بروند. کپکام این حفره را پیدا کرده است و امکان اسپیدران کردن بازی را دشوار کرده است. ممکن است که رکوردهای قبلی این بازی هیچ‌گاه قابل‌تغییر نباشند.

آپدیت جدید رزیدنت اویل 4 ریمیک روز سوم اردیبهشت برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد. این آپدیت مشکلات نسخه ایکس‌باکس را برطرف کرد و گرافیک بازی را برای این پلتفرم افزایش داد. انبوهی از باگ‌ها و ایرادها فیکس شده بودند. یکی از این ایرادها باعث می‌شد تا بازی‌کنان بتوانند با زوم کردن دوربین تفنگ از دیوار عبور کنند و به‌نوعی بخش مهمی از محتوای بازی را کنار بگذارند. اسپیدرانرها از این ایراد استفاده می‌کردند تا یکی از بخش‌های مهم بازی را دور بزنند و سریع‌تر به قسمت بعدی برسند.

حفره کشف‌شده به بازی‌کنان اجازه می‌داد تا باس‌فایت بیتورس مندز را به‌طور کل حذف کنند. در واقع آن‌ها با زوم کردن دوربین تک‌تیرانداز به‌سوی پله‌های ساختمان و سپس ریلود کردن بازی، به یک باره از قسمتی که مندز در آن حضور داشت می‌گذشتند. این باعث می‌شد تا نیازی به جنگیدن با مندز نباشد و این دشمن اصلی بدون نیاز به خون‌ریزی حذف شود. گلیچ گفته‌شده در آپدیت جدید Resident Evil 4 Remake رفع شده است و دیگر نمی‌توان بدون کشتن مندز، بازی را تمام کرد.

آپدیت اسپیدران Resident Evil 4 Remake

تغییرات آپدیت Resident Evil 4 Remake

گفتنی است تک‌تیرانداز تنها در اواخر بازی قابل دریافت بود. در نتیجه باید بازی را یک‌بار تمام کرد تا بتوان آن تفنگ را به دست آورد و دوباره بازی را آغاز کرد. انتظار برطرف شدن این حفره وجود داشت و اگر آپدیت جدید را نصب کنید، دیگر نمی‌توان به این سادگی از شر مندز خلاص شوید. این تغییر باعث شده تا زمان اسپیدران بازی اندکی افزایش یابد و افراد جدید نتوانند به رکوردهای قبلی دست پیدا کنند. البته ترفند مهمی برای جنگ با مندز وجود دارد. می‌توان یک سری مین‌ انفجاری روی زمین قرار داد و پس از آنکه سر و کله مندز پیدا می‌شود، او روی مین می‌رود و نبرد با او تنها یک ثانیه طول می‌کشد. امیدواریم که کپکام این ترفند را هم حذف نکند.

در خبر دیگری، طرفداران رزیدنت اویل به بحث و جدل در مورد دوربین سوم شخص و اول‌شخص برای این سری پرداخته‌اند. عده زیادی معتقدند که دوربین اول‌شخص برای این سری مناسب نیست و عده‌ای هم‌نظر دیگری دارند. نظر شما چیست؟ شما کدام زاویه دید را می‌پسندید؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mahan

    مهمان

    من آپدیت کردم ولی باگ هنو هست

    پاسخ دهید