Resident-Evil-7
یحیی رحیمی

اسم اصلی بازی Resident Evil 8 و بازه عرضه آن لو رفت

یحیی رحیمی 20 فروردین 1399 بدون دیدگاه
934 بازدید

در حالی که بازی Resident Evil 3 Remake تازه منتشر شده است، بازار شایعات در مورد بازی بعدی این سری گرم گرفته است. مدت زیادی است که از بازی Resident Evil 8 می شنویم و چندین بار نیز شایعات مختلفی را دریافت کرده ایم. امروز اما یک سری اطلاعات جامع تر منتشر شده است و حالا بازه عرضه این بازی را هم می دانیم.

اطلاعات تازه از سوی وب سایت Biohazard Cast منتشر شده است که تماما مربوط به سری بازی Resident Evil است و حالا یک سری اطلاعات تازه منتشر کرده است. منبع این اطلاعات اما ناشناس است و مشخص نشده است که از کجا به دست آمده است اما بر اساس آن‌ها، اسم بازی Resident Evil 8: Village خواهد بود. این اسم به Capcom اجازه می دهد تا عدد رومی VIII را با عبارت Village همسان شود.

اما در مورد زمان عرضه بازی بگوییم که Capcom بازی خود را برای عرضه در سه ماهه اول سال 2021 آماده کرده است. این به معنی آن است که قرار نیست تا پایان ماه مارس سال آینده اطلاعات زیادی در مورد این بازی دریافت کنیم. البته باید دقت کرد که کپکام در طول سال های گذشته، سه نسخه مختلف از این فرانچایز را منتشر کرده است و نسبت به انتشار بازی های بیشتر ابایی ندارد.

در مورد شخصیت های بازی نیز باید گفت که Chris Redfield که در بازی Resident Evil 7 نقش بزرگی داشت، حالا در این بازی نیز حضور دارد. شخصیت اصلی بازی اما Ethan Winters است و این دفعه به اروپا سفر خواهیم کرد. در ادامه گفته شده است که کپکام در حال تست این بازی است و این اطلاعات نیز از همین راه منتشر شده اند.

در آخر باید بار دیگر بگوییم که این صحبت ها تنها شایعه هستند و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. هر چند اگر تاریخ عرضه بیان شده درست باشد، بعید است به این زودی ها شاهد معرفی بازی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.