دانلود بازی Deepening Fire برای PC
دانلود بازی Deepening Fire برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deepening Fire برای PC

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
4,125 بازدید

دانلود بازی Deepening Fire برای کامپیوتر

در میان ده‌ها بازی اکشن پرهزینه و سه بعدی که هر ساله وارد صنعت گیم می‌شوند، برخی بازی‌ها هستند که ترجیح می‌دهند ساده بوده و از استایل دوبعدی برای ارائه گیم پلی سرگرم کننده خود استفاده کنند. خوشبختانه بازار بازی‌های اکشن دوبعدی داغ بوده و می‌تواند کلی گزینه شایسته پیدا کرد. Deepening Fire یک بازی ماجراجویی اکشن بوده که به صورت دوبعدی و سایداسکرولر طراحی شده است. کلاس‌های مختلف را با تجهیزات مناسب انتخاب کنید، نقشه پیچیده و پنهان دنیای بزرگ این بازی را کشف کنید، دشمنان قدرتمند را شکست دهید، توطئه دنیای پر هرج و مرج را افشا کنید و نبردهای چالش برانگیز و دشواری را که از سری بازی‌های Souls الهام گرفته تجربه کنید. علاوه بر این، این بازی توانسته مکانیک‌های نوین و تازه‌ای را نیز درونش خلق کند.

یکی از ویژگی‌هایی که Deepening Fire را از سایر اکشن‌های هم سبک خود متمایز می‌کند، توانایی شخصیت اصلی برای رفتن به یک حالت ویژه بوده که وی را تبدیل به یک گرگینه وحشی می‌کند. همچنین بیش از 10 کلاس مختلف با توانایی‌های متفاوت در بازی حضور دارند که به تکرارپذیری و اعتیادآوری بازی کمک شایانی گرفته‌اند. گرافیک زیبای دوبعدی این بازی توانسته یک سروگردن از اکثر بازی‌های تکراری دوبعدی فراتر رفته و رنگ‌های درخشان و چشم نوازی را در کنار هم قرار دهد. باس‌های چالش برانگیز در پایان هر مرحله حضور دارند و 30 نمونه مختلف برای نبرد آماده شده‌اند. بیش از 100 سلاح برای پیدا کردن و استاد شدن در دنیای بازی پراکنده شده و Deepening Fire را تبدیل به یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین اکشن‌های سال کرده است.

بازی Deepening Fire عنوانی در سبک اکشن و پلتفرمر است. این بازی با الهام گرفتن از بازی‌های سخت و چالشی درون بازار، توانسته مکانیک‌های خاصی را در کنار هم قرار داده و اثری اورجینال را تحویل گیمرها دهد. پس اگر از گیمرهای سخت تلف و حرفه‌ای هستید که به دنبال یک اثر شایسته می‌گردد، همین حالا Deepening Fire را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Neon Abyss Call of Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deepening Fire برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5-6400
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon™ RX 470(4GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Non-linear process, explore more than 10 maps, not only treasures and adventures there, but also extremely fierce enemies, strange residents. More hidden maps and Easter eggs waiting for you to discover, and you will turn into a werewolf if you are not careful!
Choose from heavy swords, giant axes, spears, staffs, gloves and other weapons, with hundreds of equipment and a variety of firebrand, and you can also match the appropriate suit strategy according to the terrain, such as choosing the night vision suit on the dark map at night to see more clearly.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.