دانلود بازی Beasts of Maravilla Island برای PC
دانلود بازی Beasts of Maravilla Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beasts of Maravilla Island برای PC

پارسی گیم 24 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,837 بازدید

دانلود بازی Beasts of Maravilla Island برای کامپیوتر

عنوان‌های ماجرایی از آن دسته بازی‌های ویدیویی هستند که همواره جذابیتشان را در طول تاریخ حفظ کرده‌اند. این سبک به دلیل گیم پلی غنی و معماهای جذاب و وجود فضایی فانتزی، بازیکن را می‌تواند ساعت‌های زیادی سرگرم کند. بازی Beasts of Maravilla Island از استودیو Banana Bird عنوانی جدید در این سبک است که شما را در قدم‌های یک عکاس ماجراجو قرار خواهد داد.

شما در بازی در نقش یک عکاس به اسم Marina Montez بازی خواهید کرد که به جزیره‌ای زیبا و مرموز به اسم Maravilla آمده تا رازهای متعددش را برملا سازد. او علاوه بر دفتر خاطرات پدربزرگش، دوربین عکاسی او را نیز در اختیار گرفته تا در این ماجراجویی مهیج همراهش باشند. برای نجات دادن این جزیره، او باید به ‌جای‌جای آن سفرکرده و معماهای مختلفی که سر راهش قرار می‌گیرد را حل کند و از پوشش گیاهی و طبیعی آن، دائم عکس‌برداری کند.

از دیگر جنبه‌های بازی، وجود موجوداتی فانتزی جذاب داخل جزیره هستند که کاراکتر شما با آن‌ها دائماً در تعامل خواهد بود. با عکس‌برداری و یافتن خصوصیات مختلف آن‌ها و به کمک اطلاعاتی که دفتر پدربزرگتان در اختیار شما قرار خواهد داد، اطلاعات دقیقی یافته و دفتر را کامل می‌کنید که بخشی از پیشروی بازی است. گیم پلی بازی نیز با زاویه دوربین سوم شخص، به حل کردن معماها به کمک همین موجودات خلاصه می‌شود. گاهی باید در نقطه‌ای خاص از آن‌ها عکس‌برداری کنید و یا گاهی با آن‌ها قایم با شک بازی کنید.

بیش از 50 مدل موجود زنده جذاب در سه منطقه متفاوت از جزیره را در طول بازی ملاقات می‌کنید که هرکدام منحصربه‌فرد هستند. گرافیک ساده بازی با استفاده از رنگ‌های زنده و شاد، دنیای زیبایی را خلق کرده تا عکس‌برداری که یکی از عناصر اصلی گیم پلی است، در آن لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد و بتوانید تصاویر زیبایی از دنیای بازی و موجوداتش خلق کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی A Short Hike را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Beasts of Maravilla Island با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660, Radeon R9-270
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on your adventure as an aspiring wildlife photographer in the hidden, magic jungles of Maravilla Island. Explore a mysterious 3D island and solve puzzles in order to discover extraordinary creatures, interact with them in their natural habitat, and photograph the enchanting, unique behaviors you reveal!
The protective magic of Maravilla Island is waning, and the only way to save it is to restore humanity’s belief in the magical. Assume the role of Marina Montez, an aspiring wildlife photographer who is armed with her grandfather’s journal of Maravilla and his camera. To save Maravilla Island, you must climb, explore, and solve puzzles with the island’s flora and fauna to find and photograph its fabulous beasts.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.