دانلود بازی Teslagrad Remastered برای PC
دانلود بازی Teslagrad Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Teslagrad Remastered برای PC

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
2,740 بازدید

دانلود بازی Teslagrad Remastered برای کامپیوتر

Teslagrad یک پلتفرمر پازل 2.5 بعدی با عناصر اکشن کوچک است که در آن مغناطیس و سایر قدرت‌های الکترومغناطیسی کلید اصلی گیم پلی هستند و از این طریق اسرار برج متروکه تسلا را کشف می‌کنید. این بازی دارای بخش‌های نبرد همراه با بخش‌های پازل مبتنی بر برق و پلتفرمر چالش برانگیز است. Teslagrad در یک نسخه الهام گرفته از استیمپانک از اروپای قدیمی، در دنیایی غیر خطی با بیش از صد محیط طراحی شده به صورت دستی و کارتونی، روایت می‌شود. در این بازی، گیمرها پسر جوانی را کنترل می‌کند که ناگهان خود را درگیر یک توطئه فراموش شده می‌بیند که شامل پادشاه مستبدی می‌شود که چندین سال با مشت آهنین بر کشور حکومت می‌کند. شما وظیفه دارید تا با ماجراجویی‌های مختلف، وی را شکست داده و صلح را برقرار کنید.

به دلیل اینکه بازی Teslagrad ترکیبی از چندین ژانر مختلف است، تعادل بسیار خوبی بین این المان‌ها مانند پلتفرمر و پازل برقرار شده که هر دو به اندازه کافی چالش برانگیز هستند تا شما را برای ساعت‌ها درگیر کنند. با پیشرفت در داستان گیم پلی این بازی، ارتقاء و آیتم‌های مختلفی را پیدا کرده که در سفر کمکتان می‌کنند. شما قطعاً با لبخندی بر لب، بخش‌های وسیعی از بازی را می‌گردید، از پازل‌ها لذت می‌برید و در دنیای غنی‌ای که برای کاوش برای شما ساخته شده است، گم می‌شوید. این بازی با اینکه در سال 2013 منتشر شده است، ولی به تازگی هم یک دنباله دریافت کرده و هم یک نسخه کاملاً ریمستر شده با نام Teslagrad Remastered که کنترل‌ها و جلوه‌های بصری بازی را بهبود می‌بخشد، پس به گیمرهای تازه وارد، شدیداً توصیه می‌شود.

بازی Teslagrad Remastered عنوانی در سبک پازل و پلتفرمر است. این بازی نسخه ریمستر شده Teslagrad بوده که ده سال پیش منتشر شد و توانست یکی از بهترین و جذاب‌ترین آثار ژانر خود را تحویل گیمرها دهد. اگر به تجربه آن بازی نپرداخته‌اید و به دنبال عنوانی خاص می‌گردید، شدیداً توصیه می‌کنیم که Teslagrad Remastered را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Joe Wander and the Enigmatic Adventures و Overloop را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Teslagrad Remastered برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 30+ FPS @ 1280×720 and graphics pre-set “LOW (minimum quality)”

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: AMD Ryzen™ 5 1700 / Intel® Core™ i7-4770S
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon™ RX 470(4GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Expected Framerate: 60 FPS @ 1920×1080 – You may be aiming for Very High (highest quality), but you may end up with Standard (standard quality). – The GPU specification may be raised in the special note as 4K is not capable of 60FPS with this setup.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Kingdom of Elektropia is under siege by a tyrant king, who rules over its people with an iron fist. When a city-wide manhunt comes for him, a young boy escapes into the Tesla Tower. Once home to a sect of technological wizards known as the Teslamancers, it is now a forgotten vault of ancient technologies and forgotten history. You are on your own, with only the tools of the lost Teslamancers and your wits to survive.
Discover and master the lost art of Teslamancy. Solve intricate puzzles and perform incredible feats through electromagnetism. Use these powers to ascend the decrepit tower and bask in a steampunk inspired vision of old Europe in this non-linear puzzle-platforming adventure, and uncover the lore hidden in the visual storytelling of the hand-drawn environments. Can you uncover the secrets of the tower and topple the tyrant?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    عالییییییییییییییییییییییی

    پاسخ دهید