دانلود بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures برای PC
دانلود بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,955 بازدید

دانلود بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures برای کامپیوتر

ژانر پازل پلتفرمر همیشه از سرگرم کننده‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب‌ها در صنعت گیم محسوب می‌شد. پریدن از سطحی به سطح دیگر به یک طرف و انجام پازل‌های دشواری که ذهن را به چالش می‌کشند هم در طرف دیگر. بدون شک می‌توان شاهد پیاده شدن خلاقیت بی نهایتی در این مدل بازی‌ها بود. به همین دلیل است که عنوان Joe Wander and the Enigmatic Adventures از استودیوی Frozen Pixel، یکی از خوش ساخت ترین آثار سال جاری در سبک پازل و پلتفرمر محسوب می‌شود.

Joe Wander and the Enigmatic Adventures تمام فرمول‌های موفق بازی‌های قدیمی ژانر پازل پلتفرمر را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده است. از معماهای محیطی که برای حلشان باید به تکان دادن برخی اشیا بپردازید گرفته تا پریدن از سکوهای دشوار برای رسیدن به مکانی که شما را به مرحله بعد منتقل می‌کند. تمام این ویژگی‌ها در یکی دنیای زیبا و فضایی اتمسفریک دور هم جمع شده‌اند تا تجربه‌ای مشابه این بازی وجود نداشته باشد. پازل‌های این بازی از دشواری فراوانی برخوردار هستند.

در زمینه گرافیکی نیز Joe Wander and the Enigmatic Adventures با سایر بازی‌های پازل و پلتفرمر متفاوت است. این موضوع در تماماً سه بعدی بودن آن خلاصه می‌شود. شخصیت اصلی و دنیای بازی با اینکه از ظاهری بامزه برخوردار هستند، ولی به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند که به آن‌ها ظاهری مدرن و شیک بخشیده است. اگر از طرف‌داران بازی‌های فکری و پلتفرمر هستید، بدون شک می‌توانید از تجربه Joe Wander and the Enigmatic Adventures لذت زیادی دریافت کنید.

بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures عنوانی در سبک پازل و پلتفرمر است. بهترین ماجراجویی معمایی زندگی خود را شروع کنید! پازل‌های آزاردهنده را حل کنید، دنیاهای مختلف را با گیم پلی پلتفرمر نرم و خوش ساخت کاوش کنید و از مناظر زیبا در دنیای اسرارآمیز Joe Wander لذت ببرید. تجربه آن به تمامی گیمرها توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Overloop و The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Joe Wander and the Enigmatic Adventures برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7-11
Processor: AMD Ryzen 1000 series / Intel 8th-gen
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R9 270X / Nvidia GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7-11
Processor: AMD Ryzen 5000 series / Intel 12th-gen
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD RX 580 8GB / Nvidia 1060 6GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Start the best Enigmatic Adventure of your life! Solve brain-teasing puzzles, explore different worlds with smooth platforming, and enjoy the beautiful scenery in the mysterious world of Joe Wander.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.