دانلود بازی Overloop برای PC
دانلود بازی Overloop برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Overloop برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1401 بدون دیدگاه
3,164 بازدید

دانلود بازی Overloop برای کامپیوتر

ژانری خلاقانه در صنعت گیم به نام پازل پلتفرمر وجود دارد. بازی‌های درون این سبک ترکیبی از آثار کلاسیک سبک پلتفرمر مانند ماریو، با بازی‌های پازل محور هستند. شما باید کنترل شخصیتی را به دست گرفته و با تکان دادن پلتفرم‌های مختلف و انجام کارهای دیگر، پازل‌های یک مرحله را حل کنید. بازی جدید استودیوی مستقل Charge Games یعنی Overloop نیز در این ژانر قرار داشته و به واسطه مکانیک‌های جدیدش یکی از خلاقانه‌ترین عناوین منتشر شده در سال 2022 است.

Overloop شما را در دنیایی قرار می‌دهد که نسل انسان‌ها به خطر افتاده است. جایی که فناوری شبیه‌سازی از روی انسان، بشریت را ویران کرده و قهرمان داستان باید با انجام فعالیت‌های مختلفی، از این موضوع جلوگیری کند. شما در سازمانی کار می‌کنید که دستگاهی برای تکثیر انسان‌ها ساخته و آن ماشین از کنترل خارج شده است؛ در نتیجه شما باید اسلحه‌ای شبیه ساز را به دست گرفته و با تکثیر کردن خودتان، به حل پازل‌های مختلف درون محیط بازی بپردازید که سرنوشت بشر به آن بستگی دارد.

هسته اصلی گیم پلی این بازی، استفاده از نسخه‌هایی از خودتان برای انجام فعالیت‌های مختلف است. به‌عنوان‌مثال، باید از سکویی بالا بروید؛ پس افرادی مانند خود تولید می‌کنید و با پریدن بر روی سر همدیگر، به بالای سکو می‌رسید. این موضوع زمانی خشونت واقعی‌اش را نشان می‌دهد که باید افرادی را برای رسیدن به هدفتان قربانی کنید. گرافیک پیکسلی و محتوای جذابش، باعث شده تا بازی Overloop یکی از خلاقانه‌ترین عناوین مستقلی باشد که به تازگی منتشر شده است؛ پس آن را از دست ندهید.

بازی Overloop عنوانی در سبک پازل و پتلفرمر است. شما باید کنترل اسلحه‌ای تکثیر کننده را به دست گرفته و با ساخت کپی از خودتان، به نجات نسل بشر بپردازید. یک بازی فانتزی بسیار بامزه که تجربه‌اش به همه توصیه می‌شود. پس کلون‌هایی از خود بسازید و از آنها برای حل پازل‌ها و نجات بشریت استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های A Tale of Paper Refolded و Mago را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Overloop برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or later
Processor: Intel Core™ Duo or faster
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Step into an ethically compromised future where cloning technology has wreaked havoc on humanity – and it’s sort of all YOUR fault! As an employee of nefarious megacorp, Infinity Inc., and the inventor of its Quantic Matter Replication Device (aka the QMRD, aka the cause of the world going to hell in a handbasket), it’s up to you to sort out the mess you helped create.
Grab your cloning gun and hot-foot it through a world descending into clone-induced chaos. Create clones of yourself and use them to solve puzzles and save humanity. Get to it genius!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.