دانلود بازی Desktop Dungeons Rewind برای PC
دانلود بازی Desktop Dungeons Rewind برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Desktop Dungeons Rewind برای PC

پارسی گیم 3 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
4,126 بازدید

دانلود بازی Desktop Dungeons Rewind برای کامپیوتر

ژانر روگ لایک یکی از درگیرکننده‌ترین و البته چالشی‌ترین ژانرهایی است که در طی چند سال اخیر در صنعت گیم رشد زیادی کرده است. اکثر بازی‌های این ژانر، مراحلشان را به صورت تصادفی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و هیچ دو تجربه‌ای مانند هم دیگر نخواهد بود. یکی از بازی‌های جذاب این ژانر نیز Desktop Dungeons نام دارد که در سال 2013 منتشر شد. در این بازی، همانند بسیاری از بازی‌های روگ لایک دیگر در بازار، بازیکن باید درون یک سیاه چال پیچیده و پرپیچ و خم حرکت کرده و با دشمنان مبارزه کند تا در نهایت به باس آخر برسد و چالش سختی را تجربه کند. این بازی را بسیاری به عنوان یکی از نمونه‌های بی نقص ژانر در نظر می‌گیرند که به مناسبت ده‌ساله شدنش، شاهد یک بازسازی کامل و بسیار مدرن از رویش هستیم.

Desktop Dungeons Rewind تنها یک بازسازی ساده نبوده و می‌توان از آن به عنوان مدرنیزه کردن یک اثر کلاسیک یاد کرد. همانند ورژن اصلی خود، این بازی دارای ویژگی‌های ژانر پازل است زیرا بازیکنان باید بهترین روش‌ها را برای استفاده از آیتم‌ها، طلسم‌ها و ارتقاء برای رسیدن به باس نهایی بدون از دست دادن بیش از حد سلامت شخصیت خود بیابند. هر دست از این بازی چیزی حدود ده دقیقه طول کشیده و تجربه زمانگیری نیست. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات موجود در این بازسازی، ظاهر و گرافیک مدرن‌تر است که باعث شده تا علاوه بر گیم پلی سرگرم‌کننده‌اش، این بازی جلوه زیبایی نیز برای کاربران مدرن داشته باشد. پس اگر از بازی‌های چالش برانگیز ژانر روگ لایک لذت می‌برید، به شما تجربه Desktop Dungeons Rewind را توصیه می‌کنیم.

بازی Desktop Dungeons Rewind عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی در اصل نسخه بازسازی شده عنوان کلاسیک Desktop Dungeons است که ده سال پیش به بازار عرضه شد. در این نسخه مدرن شاهد این هستیم که بسیاری از ویژگی‌ها مانند جلوه‌های ظاهری و بصری دچار تغییر شده و می‌توان از آن به عنوان یک اثر کاملاً نو یاد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bosorka و Renfield Bring Your Own Blood را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Desktop Dungeons Rewind برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: Dual Core 2.0 GHz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1
Processor: Dual Core 2.8 GHz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Founding a new kingdom isn’t easy: it takes cunning, manpower, and lots and lots of gold. How will you pay for the outrageously overpriced taverns and banks? Better descend into the dungeons and steal riches from the deadly inhabitants any way you can. Discover everything that earned Desktop Dungeons a cult following: innovative game design, hundreds of hours of content, daily online challenges, the amazing soundtrack by Danny Baranowsky and Grant Kirkhope, all the DLC, and more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.