دانلود بازی Bosorka برای PC
دانلود بازی Bosorka برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bosorka برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
4,343 بازدید

دانلود بازی Bosorka برای کامپیوتر

Bosorka یک بازی اکشن هیجان انگیز است که بهترین عناصر ژانرهای روگ لایک و شوت ام آپ را با گرافیک خارق‌العاده و زیبای سه بعدی چشم نواز که به صورت بالا به پایین دنبال می‌شوند ترکیب می‌کند. خود را در این دنیای فانتزی تاریک غوطه ور کنید و به شیاطین نشان دهید که قدرتمندترین جادوگران سرزمین کیست. جادوگر جوان Horpyna با کمک Grimoire باستانی سعی در احضار کردن نیروهای ماورایی است، اما به دلیل کمبود تجربه، نمی‌تواند با کتاب جادو کنار بیاید و طلسم ناقص مانده است. پس از استفاده ناموفق، کتاب سرکوب‌ناپذیر از دنیای دیگر نزد نویسنده خود باز می‌گردد و هیولاهای وحشتناک را به طور غیر قابل کنترلی احضار می‌کند. تنها راه نجات این است که کتاب را متوقف کنید و از تسلط نیروهای شیطانی بر جهان جلوگیری کنید.

چندین مرحله عظیم در بازی بوده که به صورت تصادفی ایجاد شده‌اند. هر مرحله شامل یک زیستگاه مستقل با فضای منحصر به فرد، اسرار و موجودات خطرناک است. اتاق‌های مخفی، گذرگاه‌های پنهان، مناظر خیره‌کننده و بسیاری از چیزهای ارزشمند که در مکان‌های غیرمنتظره با آن‌ها روبرو می‌شوند، انگیزه واقعی برای کشف محیط را فراهم می‌کنند. در پایان هر سطح، با هیولاهای قدرتمندی روبرو خواهید شد که از گذرگاه‌ها به مکان‌های بعدی محافظت می‌کنند و شما را از دنبال کردن کتاب باز می‌دارند. برای شکستشان، طلسم‌های قدرتمندی مانند آتش، یخ و جادو در اختیارتان قرار گرفته که باید با ترکیب کردن و استفاده بهینه، باس‌ها و دشمنان چالشی را شکست دهید. اگر به دنبال یک بازی روگ لایک اکشن جذاب هستید، Bosorka را سریعاً دانلود کنید.

بازی Bosorka عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی شما را در نقش جادوگری قرار می‌دهد که باید به نبرد با نیروهای جهنمی یک کتاب باستانی بپردازد. برای انجام این کار شما باید از تمام نیروهای خود استفاده کرده و دشمنان هر مرحله تصادفی را شکست دهید. این بازی می‌تواند با مراحل کاملاً جدیدش، هر بار شما را برای ساعت‌ها درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crab Champions و Adventures of DaKoo the Dragon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bosorka برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-6100 or AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 580 or AMD HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4670K or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 680 or AMD HD 7970
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The young witch Horpyna, with the help of the ancient Grimoire, has summoned a familiar, but owing to the lack of experience, she isn’t able to cope with the magic book and the spell has remained incomplete. After the unsuccessful use, the irrepressible book returns to its author from the other world, uncontrollably summoning horrifying monsters. The only salvation is to stop the book and prevent evil forces from taking over the world.
Bosorka is an exciting action game that combines the best elements of the roguelike and shoot ’em up genres with incredibly stylized top-down 3D visualization. Immerse yourself in this dark fantasy world and show the demons who’s the power to be reckoned with.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.