دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure برای PC
دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1402 12 دیدگاه
24,818 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure برای کامپیوتر

بازی Forza Horizon 5 که پنجمین نسخه رسمی از فرنچایز افسانه‌ای خود محسوب می‌شود، در سال 2021 وارد بازار شده و افتخارات فراوانی را برای ژانر مسابقه‌ای و ماشین سواری به دست آورد. این بازی به دست استودیوی خلاق Playground Games تولید شده و شامل قدرتمندترین جلوه‌های بصری و المان‌های گیم پلی درون فرنچایزش است. موفقیت‌های فراوان این بازی دست سازندگان را برای خلق بسته‌ای الحاقی جدید باز گذاشت. این محتوا که Forza Horizon 5 Rally Adventure نام دارد، به تازگی توانسته باری دیگر نام این بازی بی‌نظیر دو ساله را سرزبان‌ها انداخته و به فروش مجددش کمک شایانی برساند.

مسابقات رالی در بهترین حالت ممکن

Forza Horizon 5 Rally Adventure دومین بسته الحاقی رسمی برای این بازی بوده که برای مدت‌ها از مورد انتظارترین بازی‌های جدید محسوب می‌شد. زمانی که بحث مسابقات رالی به میان می‌آید، این محتوا شما را به دوران قدیم فرنچایز Forza Horizon می‌برد که می‌توانستید در جاده‌های خاکی به وسیله خودروهای رالی به رقابت بپردازید. با این حال بازی جدید تمام این هیجان و کیفیت را به نسل جدیدی آورده و قرار است شاهد بهترین بازی رالی محور درون نسل باشیم. همان‌طور که از یک بسته الحاقی بزرگ برای این بازی انتظار می‌رفت، شاهد ارائه فوق‌العاده‌ای از پکیج بصری، اندازه و گیم پلی نفس گیر مسابقه‌ای هستیم.

Forza Horizon 5 Rally Adventureاین بسته الحاقی حتی شامل یک داستان جالب در رابطه با رئیس‌های سه تیم رالی می‌شود که با هم رقابت تنگاتنگی دارند. آنچه در ادامه می‌آید مجموعه‌ای از آزمایش‌ها است که هدف آن اثبات این است که آیا شما شایسته هستید یا نه و هنگامی که هر رهبر تیم شکست می‌خورد، می‌توانید همه اعضای تیمش را به چالش بکشید تا قهرمان Horizon Badlands شوید. دستیابی به این جایزه به شما امکان می‌دهد به یک تعدادی چالش دیگر در لیست پخش هفتگی دسترسی داشته باشید که بسیار سرگرم کننده هستند. تنوع بسیار بالای چالش‌ها و حالت‌های مختلف گیم پلی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی بوده که ده‌ها ساعت سرگرمی را تضمین می‌کند.

نقشه‌ای بزرگ و پر از جزئیات زیبا

نقشه جدیدی که درون Forza Horizon 5 Rally Adventure معرفی شده، با اینکه بزرگ‌ترین نقشه موجود در طول این فرنچایز نیست، ولی همچنان با پخش کردن چشم اندازهای خیره کننده و آیتم‌های فراوان در محیط، توانسته تازگی و درخشش خاصی داشته باشد. هر تیم مجموعه‌ای از رویدادها و شیرین‌کاری‌های خطرناک را برای امتحان کردن دارد و تکمیل همه آنها، در کنار چالش‌های اختیاری، زمان زیادی را می‌طلبد. اما این فقط از نظر بصری نیست که عالی به نظر می‌رسد، زیرا طراحی صدا نیز فراموش نشده است. اکنون سیستم‌های توربو Anti Lag بر روی خودروها اضافه شده است که حماسی بودن مسابقات را تضمین می‌کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Forza Horizon 5

راهنمای قدم به قدم بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 توسط استودیو Playground Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Forza Horizon 5 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Forza Horizon 5

کلی ماشین زیبا و متنوع برای انتخاب

در زمینه ارائه ماشین‌های جدید، Forza Horizon 5 Rally Adventure یک شاهکار به تمام معنا بوده و بدون شک نقطه قوت اصلی‌اش در این مورد است. از خودروهای رالی قدیمی و کلاسیک گرفته تا طرح‌های جدید که به خوبی بر روی خاک و آسفالت حرکت کرده و گردوخاک زیادی بر پای می‌کنند. بازی اصلی Forza Horizon 5 به تنهایی می‌توانست صدها ساعت گیمرها را درگیر اتفاقات هیجان انگیزش کند؛ ولی توسعه دهندگان تصمیم گرفتند که حتی یک قدم فراتر رفته و یک بسته الحاقی خارق‌العاده را تقدیم ما کنند. پس عاشقان ماشین سواری، مخصوصاً رالی، بهتر است سریعاً Forza Horizon 5 Rally Adventure را دانلود کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های WRC Generations و Need for Speed Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 version 15063.0 or higher
Processor: Intel i5-4460 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 970 OR AMD RX 470
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 110 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 version 15063.0 or higher
Processor: Intel i5-8400 or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1070 OR AMD RX 590
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 110 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Your FORZA HORIZON 5 RALLY ADVENTURE is here! Drive purpose-built rally monsters and conquer the rugged Sierra Nueva. Join three rally teams and attack Horizon’s most thrilling routes ever in Horizon Rally and Horizon Races. Feel the intensity of massive dust trails and deformable sand roads in 10 new cars and experience the bursting flames of anti-lag. Explore dramatic craters, an abandoned quarry and an entirely smashable palm forest.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 154 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

:This release is standalone and includes the following DLCs

  • Forza Horizon 5 Hot Wheels
  • Forza Horizon 5 Rally Adventure

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure کرک شده است ؟

بله بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure توسط RUNE کرک شده است.

۲
حجم بازی فورتزا هورایزن 5 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر 110 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند FitGirl و DODI با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۳
آیا سیستم من بازی Forza Horizon 5 را اجرا می کند ؟

برای اجرای فورتزا هورایزن 5 شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel i5-8400 یا AMD Ryzen 5 1500X دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVidia GTX 970 یا AMD RX 470 هستید و این بازی تنها با دایرکت ایکس 12 قابل اجرا خواهد بود. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 110 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Horizon 5 را بررسی کنید.

۴
arongroups