دانلود بازی DE Exit Eternal Matters برای PC
دانلود بازی DE Exit Eternal Matters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی DE Exit Eternal Matters برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,175 بازدید

دانلود بازی DE Exit Eternal Matters برای کامپیوتر

بازی DE Exit Eternal Matters با استایل گرافیکی متفاوت و جلوه‌های سینمایی‌اش، یک بازی پیچیده و در عین حال زیبا است که بر موضوع غم پس از مرگ تأکید دارد. اگرچه شما مرده‌اید، زندگی جدید شما آغاز می‌شود، اما همین موجودیت نیز در خطر است و شما را مجبور می‌کند از طریق المان‌های گیم پلی مخفی کاری و حل پازل‌های محیطی زنده بمانید. گویا محتوای بازی می‌خواهد مردم را تشویق کند که درباره موضوعات دشوار صحبت کنند. شما به عنوان یک اسکلت در حال کاوش در زندگی پس از مرگ سورئال در یک ماجراجویی که ترکیبی از پلتفرمر، حل پازل و مخفی کاری است بازی می‌کنید. پازل‌های بازی از درجه سختی مختلفی برخوردار هستند که می‌توانند شما را به چالش بکشند و مقداری پنهان شدن از دست دشمنان نیز وجود دارد.

مرگ و غم و اندوه علی‌رغم سبک هنری پر زرق و برق و زیبای بازی، جهان آن را فرا گرفته است. شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، ولی پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد. شخصیت‌هایی که در طول داستان ملاقات می‌کنید درخشان و امیدوار هستند و فقط می‌خواهند دنیای در حال فروپاشی خود را ترمیم کنند. دیالوگ نویسی و صداپیشگی بازی به شدت زیبا انجام شده و شما را در طول سفر طولانی، با خود همراه خواهد کرد. ترکیب شدن ژانرهای مختلف درون این بازی به شکل کاملاً متعادل و جذابی انجام شده و قطعاً می‌توانید خلاقیت سازندگان را در هر مرحله آن به خوبی مشاهده کنید. در نهایت بازی DE Exit Eternal Matters اثری عمیق در بخش داستان سرایی و بسیار نوآورانه در بخش گیم پلی است که شما را به فکر فرو برده و همچنین سرگرم می‌کند.

بازی DE Exit Eternal Matters عنوانی در سبک مخفی کاری، پلتفرمر و پازل است. این بازی به موضوعات دشواری مانند غم و مرگ می‌پردازد و این کار را با قرار دادن شما در نقش اسکلتی پس از مرگ انجام می‌دهد که باید خود را با دنیای جدیدش وقف دهد. اگر به دنبال بازی‌های خلاق و بسیار زیبا می‌گردید، DE Exit Eternal Matters یکی از بهترین‌های سال است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Joe Wander and the Enigmatic Adventures و Overloop را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی DE Exit Eternal Matters برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bits
Processor: Intel Core i5 / AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 650 Ti 1GB/ Radeon 6950 1GB or better
Storage: 11 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: These are preliminary system specs that can and will change!

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Embark on a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this cinematic adventure with a hint of stealth. Explore a warm voxel world with an intense cinematic approach. Dive into this deep reflexive experience, meet its inhabitants and save the day!
DE-EXIT embraces the clash of minimalistic voxel aesthetic and simple textures on one side, complex cinematographic features, more realistic VFX, and even motion capture animation on the other.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.