God Of War
یحیی رحیمی

برای اتمام 100 درصد بازی God of War به 43 ساعت زمان نیاز دارید

یحیی رحیمی 16 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,812 بازدید

اخبار پیرامون نسخه جدید God of War تمامی ندارد. همین چند ساعت پیش بود که حجم فایل نصبی بازی مشخص شد و بر این اساس نیاز به 45 گیگابایت فضای خالی برای این بازی خواهید داشت. بازی در لبه انتشار قرار دارد و تنها سه هفته به عرضه جهانی آن مانده است؛ اما شاید سؤالی که برای همه شما مطرح شده باشد این است که چه مقدار زمان برای پایان بردن این بازی نیاز خواهید داشت. Cory Barlog در گفتگو با Kinda Funny Gamescast به این سؤال طرفداران پاسخ داده است.

همان‌طور که از حجم بالای بازی معلوم است، زمان زیادی برای اتمام آن نیاز خواهید داشت. بازی از سری‌های قبلی خود بسیار بزرگ‌تر است و برای اتمام آن باید شب و روز خود را وقف آن کنید. Cory Barlog در این زمینه گفته است که طراح اصلی بازی برای 100 درصد تمام کردن God of War به 43 ساعت زمان نیاز داشته است. این را در نظر بگیرید که او طراح بازی است و یک آدم معمولی به زمانی فراتر از آن برای اتمام نیاز خواهد داشت.

تریلری نیز اخیراً از نبردهای بازی منتشر شده است که نشان از کیفیت فوق‌العاده نبردها است. کریتوس و پسرش آرتئوس راه بزرگی را برای رسیدن به کوهستان مقدس پیش‌گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که کریتوس در این نسخه کمی آرام‌تر شده باشد و از خلق‌وخوی جنگ‌طلب خود فاصله گرفته است. البته نگران نباشید زیرا که خدای جنگ هنوز هم به همان چابکی سابق است و هرلحظه آماده حمله و دفاع است. واضح است که God of War در هر زمینه‌ای بسیار بزرگ و عظیم است و به‌طورقطع خاطرات خوبی را برای طرفداران بازی خواهد ساخت. البته تنها کافی است که تا 20 آوریل یا 31 فروردین برای تجربه آن صبر کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.