PS5 Black
یحیی رحیمی

تصاویری از مدل سیاه رنگ دسته بازی پلی استیشن 5 درز کرد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,918 بازدید

بر اساس تصاویر منتشر شده و آنچه از کنسول پلی استیشن 5 می دانیم، این کنسول سفید رنگ خواهد بود و دسته بازی جدید DualSense هم برعکس مدل های پیشین، از رنگ سفید استفاده خواهد کرد. به تازگی تصاویری از مدل سیاه رنگ دسته بازی پلی استیشن 5 درز پیدا کرده است که احتمال وجود مدل دیگری را مطرح می کند.

تمامی مدل های PS2، PS3 و PS4 با رنگ سیاه تزئین شده بودند و هیچ گاه نسخه ای سفید رنگ در چرخه عمر چندساله شان دریافت نکردند. PS5 راه خود را از بقیه کنسول ها جدا کرده است و طراحی جدید آن ترکیبی از رنگ سفید و سیاه است که ظاهر خاص و جذابی به آن بخشیده است.

با وجود اینکه ظاهر پلی استیشن 5، زیبا و مدرن است؛ عده ای هنوز رنگ سیاه را ترجیح می دهند. دیروز تصاویری از دسته بازی DualSense به رنگ مشکلی درز پیدا کرده است که نشان از وجود یک مدل جداگانه دارد. منبع این تصاویر مشخص نیست اما می توانید در زیر نگاهی به آن‌ها بیندازید. فردی که تصاویر را منتشر کرده است، از منبع بی خبر است و مدعی است که تصاویر، مربوط به یک مدل جدید است.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، دسته بازی به رنگ سیاه است و از دکمه های سفید استفاده شده است. شخصا باور دارم که ترکیب دکمه های سفید و پلاستیک سیاه، چندان به دل نمی نشیند و اگر دکمه ها سیاه یا خاکستری بود، ظاهر بهتری پیدا می کرد. بسیاری در جواب به توییت گفته اند که اگر این مدل سیاه رنگ کنسول PS5 باشد، خرید مدل سفید رنگ را ترجیح خواهند داد.

دسته بازی DualSense آغاز عصر تازه ای برای کنسول پلی استیشن خواهد بود و استفاده از ویژگی های حسی و دکمه های با عملکرد ماشه مانند، پیشرفت زیادی نسبت به نسل های پیشین نشان می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.