تغییرات بازی Persona 6
آیدا امشاسفند

تغییرات کامل بازی Persona 6 لو رفت؛ بازگشت به دبیرستان

آیدا امشاسفند 14 اسفند 1402 1 دیدگاه
86 بازدید

یکی از معروف‌ترین افشاگران، تغییرات کامل بازی Persona 6 را افشا کرد. او ادعا دارد عنوان شرکت Atlus نیمه‌جهان باز خواهد بود. موفقیت‌های این استودیو خوش‌نام با انتشار بازی Persona 3 Reload سر به فلک کشید اما با توجه به فاصله بین انتشار عناوین داستان اصلی، منطقی است که بخش بزرگی از طرفداران منتظر بازی پرسونا 6 باشند. اکثریت طرفداران این فرنچایز، منتظر اعلام خبرهای رسمی از سمت استودیو Atlus بودند ولی یک افشاگر معروف دنیای بازی با نام Head on the Block که قبلا به عنوان Im a Hero Too شناخته می‌شد در تالار گفتگو ResetEra اخبار مهمی را در مورد این عنوان مورد انتظار اعلام کرد.

بر اساس گفته‌های این افشاگر، بازی Persona 6 قرار است محیط دبیرستانی و مکانیزم پیوند‌های اجتماعی یکسانی داشته باشد و در عین حال، محیطی نیمه-جهان باز در این داستان به کار رفته که می‌تواند ورودی جدید منتشر نشده این فرانچایز را جالب‌تر کند. در فرانچایز پرسونا، پیوند‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های روند داستانی هستند و در عین حال می‌توانند برای بازیکنان محدودیت‌هایی را به عمل آورند که برای برخی از گیمر‌ها دلچسب نیست. در پست دیگری از این افشاگر اعلام شد که پیوندهای اجتماعی بازی Persona 6 قرار است سیال‌تر و پویاتر کار کند زیرا استودیو Atlus هنگام توسعه بر این مکانیزم‌ها تاکید بسیار زیادی داشته تا محدودیت‌های زمانی کمتری را بر بازی اعمال کند.

تغییرات بازی Persona 6تاریخ انتشار بازی Persona 6

تاریخ انتشار عنوان ذکر شده هنوز به صورت رسمی در دسترس ما قرار نگرفته ولی بر اساس شایعات منتشر شده، بازی Persona 6 قرار است در سال 2025 منتشر شود. همچنین به دلیل این‌که شرکت مادر استودیو Atlus، سگا انتظار دارد این عنوان در سال اول به فروش 5 میلیون نسخه‌ای برسد گزینه انتشار چند پلتفرمی تکیه‌گاه محکمی برای سگا بوده و احتمال این اتفاق بسیار زیاد است. گفتنی است بازی Persona 5 در سال 2016 منتشر شد و توانست از سایت متاکریتیک نمره 93 از 100 را کسب کند.

این بازی و اسپین‌آف‌هایش طبق آمار فروشی 9 میلیون واحدی داشت و سگا در یک جلسه پرسش پاسخ با سرمایه‌دارانش،‌ اعلام کرد که این نسخه از داستان اصلی با رویکرد انتشار در سرتاسر زمان به صورت همزمان و تمام پلتفرم‌ها می‌تواند به فروش ۵ میلیون واحدی در سال اول انتشار خود برسد. بازی Persona 5 چندین سال در انحصار کنسول پلی استیشن 4 بود و بعدا به پلتفرم‌های دیگر انتقال پیدا می‌کرد؛ همچنین بازی‌های سری پرسونا معمولا در ژاپن منتشر شده و بعد از چندماه به کشور‌های دیگر می‌رسید. به نظر می‌رسد سگا به این نتیجه رسیده که انتشار بازی Persona 6 بدون این دو فیلتر می‌تواند فروش بالاتری را برای سهام‌داران به ارمغان بیاورد.

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    UNKNOWN

    مهمان

    والا من هیچوقت پرسونا پلی ندادم چون کلا از سبک فایت نوبتی خوشم نمیاد نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم برای همینم سری اول فاینال فانتزی رو اصلا نتونستم پلی بدم یه مدت پیش هم گیم یاکوزا خیلی بزرگ شد خواستم پلی بدم دیدم فایتاش نوبتی عه و بعد یه ساعت دیگه مغزم نکشید ادامه ندادمش.

    پاسخ دهید