Need For Speed Mobile
یحیی رحیمی

18 دقیقه از گیم پلی بازی Need For Speed Mobile لو رفت

یحیی رحیمی 26 فروردین 1402 15 دیدگاه
12,854 بازدید

بازی Need For Speed Mobile اثر مسابقه‌ای جدید مخصوص اندروید و آیفون است که با همکاری شرکت تنسنت و الکترونیک آرتز منتشر می‌شود. ویدیو گیم پلی نید فور اسپید موبایل بار دیگر فاش شده و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این اولین بار نیست که ویدیویی از روند بازی در اینترنت پخش می‌شود. سال گذشته نیز ویدیو دیگری لو رفت که اندکی از محتوای بازی را نمایش داد. این بار می‌توانیم اطلاعات بیشتری از ویدیو فاش‌شده به دست بیاوریم.

ویدیو گیم پلی Need For Speed Mobile اطلاعات مناسبی در اختیار ما قرار می‌دهد. تنسنت هنوز آماده معرفی بازی نیست، اما می‌توانیم هر آنچه از این بازی مسابقه ای موبایل انتظار داریم را در ویدیو مشاهده کنیم. گفتنی است نید فور اسپید از محبوب‌ترین عناوین ریسینگ برای موبایل و کامپیوتر است و ورود این مجموعه به موبایل قطعاً میلیون‌ها نفر بازی‌کننده را جذب خواهد کرد. هر زمان که یک بازی مسابقه‌ای منتشر می‌شود، سریعاً مقایسه با عناوین نید فور اسپید انجام می‌شود. Need For Speed Unbound تازه‌ترین نسخه این مجموعه محبوب است.

بررسی ویدیو فاش‌شده بازی نید فور اسپید موبایل نشان می‌دهد که پیست مسابقات بسیار به بازی نید فور اسپید هیت شباهت دارد. تعدادی از ویژگی‌های گرافیکی بازی نیز به نظر از نسخه Unbouned کپی شده است. این نشان می‌دهد که با یک بازی گرافیکی موبایل روبه‌رو هستیم و گوشی قدرتمندی برای اجرای بازی نیاز است. جزئیات طراحی خودروها نیز در نوع خود تحسین‌برانگیز است و توسعه‌دهندگان سلیقه زیادی در طراحی محیط و خودروها به خرج داده‌اند.

ویدیو گیم پلی Need For Speed Mobile

ویدیو گیم پلی Need For Speed Mobile

گفتنی است مدل گرافیکی خودروها بیشتر به بازی آسفالت 9 البته با بافت‌های گرافیکی بهتر شباهت دارد. طراحی پیست‌ها و محیط بازی دارای شخصیت منحصر به فرد است و این باعث می‌شود تا بازی نید فور اسپید موبایل در میان عناوین ریسینگ به چشم بیاید. این بازی قرار است قابلیت‌های مشابه نسخه‌های محبوب سری نید فور اسپید را داشته باشد و تجربه بازی برای طرفداران این ژانر، حس آشنایی خواهد داشت. تست اولیه بازی در سال گذشته انجام شد و استودیو TiMi در حال آماده‌سازی برای نسخه آزمایشی بعدی است. دریافت نسخه آزمایشی تنها در چین ممکن است و علاقه‌مندان باید اکانت QQ داشته باشند.

افرادی که مایل به تجربه نسخه آزمایشی Need For Speed Mobile هستند، باید شهروند چین باشند و سیم‌کارت این کشور را در اختیار داشته باشند. این باعث شده تا فردی دیگری خارج از چین قادر به تجربه بازی نباشد. همچنین این افراد نباید هیچ ویدیویی از بازی منتشر کنند و در غیر این صورت مجازات خواهند شد. در حال حاضر زمان انتشار نید فور اسپید موبایل مشخص نیست. ویدیو گیم پلی لورفته، 18 دقیقه است و برای تماشای آن با آخرین کیفیت به یوتیوب سر بزنید.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    ایدین

    مهمان

    کاش میشد الان نسخه جهانی رو داشتیم من همون بخش تمرینی رو که رفتم ازش راضیم حالا درسته بعضی‌ها می‌گن مثل آسفالته ولی از نظر بازی عالی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد قبادی

    مهمان

    بهترین بازی رانندگی که از نظر گرافیک و صدا منو حیرت زده کرد موست وانتد بعد ریل ریسنگ سپس گرید اتو اسپورت .بعد از اون شبیه شون رو پیدا نکردم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MORTEZ_A

    مهمان

    تو موبایل رئال ریسینگ اوکیه تو نوع خودش اما لذت بخش تر از نید فور اسپید نو لیمیت نیس سبک اسپرت کردنش یاد نسخه شیفت pc میندازتت …?️

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی.ج در پاسخ به MORTEZ_A

      مهمان

      اسپرت کردن تو undergrand 2 هم خیلی باحاله. حتی تغییر باند و نور چراغ و نحوه باز شدن در و … هم داره?

    • Avatar

      Reza در پاسخ به MORTEZ_A

      مهمان

      چرت ترین بازی نید فور اسپید نو لیمیت هست از یه جایی به بعد تکراری میشه مپا تکراری فول کردن ماشین زیادی خسته کنندست از نظر من آشغاله من تا لول 50 رفتم دیگه خسته شدم پاک کردم

  • Avatar

    Ferrari 308 GTS

    مهمان

    بازی ریل ریسینگ ۳و نصب کنین تا مفهوم یک بازی شبیه ساز و متوجه بشین.درسته پنج گیگابایت حجم نیاز داره اما برای آنهایی که دنبال یک شبیه ساز گسترده و با بی نهایت ماشین با بیشترین تشابه بصری و صوتی هستن پیشنهاد میکنم.نظر شخصی من اینه.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی.ج در پاسخ به Ferrari 308 GTS

      مهمان

      منم موافقم البته تو سری رانندگی تو پیست. واس رانندگی تو شهر بعضی از سری های نیدفور اسپید. البته فورزا هم خیلی عشقه ولی متاسفانه تجربه بازیشو نداشتم

  • Avatar

    علی.ج

    مهمان

    دستو میزاره رو دستی ماشین مث دنبه کج میشه دریفت میکشه ? ینی سبک گیم پلیو داره نشون میده ک چقدر آرکید و بچه گونس. بابا مگ دستی کشیدن کار هرکسیه آخه. همینی ک قبلا تو سری های خوب نید فور اسپید دریفت تمیز میکشیدیم خودش کلی حال میداد. اینا دیگ اون حس مهارت رانندگی رو از آدم گرفتن.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    .

    مهمان

    اون حس کنسولی بودن رو بهم منتقل نکرد.?
    نمی دونم چرا ولی کمی موبایل گونه بود اگر یک خورده از حالت فانتزی در می آوردن و یک حالت مسوانتد مانند در می آوردنش یک چیزی می شد.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجید

    مهمان

    هیچ فرقی با آسفالت نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    zoty

    مهمان

    خدایی carx street از همشون بهتره.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حامد در پاسخ به zoty

      مهمان

      اونم خدایی گرافیکش آشغاله

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    این چرا دقیق مثل آسفالته اصن دقیقا همونه از نید فور اسپید باید بیشتر از اینا انتظار داشت کار ایکس از این بهتره خدایی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    صدا گذاری ماشین وحشتناک بده گیم پلی هم ی چیز تکراری از بازی های اسفالت و ایناست کلا چیز جدیدی نیست

    پاسخ دهید
    • Avatar

      کاور فایر در پاسخ به حسین

      مهمان

      این نسخه اولیه است انتظار چی از صدا گذاری داری!؟
      همچنین می خوای رو جاده خاکی باشه¿?