تاخیر Suicide Squad Kill the Justice League
یحیی رحیمی

بازی Suicide Squad رسماً تا سال 2024 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 25 فروردین 1402 بدون دیدگاه
139 بازدید

گزارش موثقی در مورد تاخیر جدید بازی Suicide Squad منتشر شده بود و استودیو راک‌استدی رسماً آن را تائید کرد. تاخیر بازی Suicide Squad باعث شده تا امکان انتشار بازی تا 9 ماه آینده وجود نداشته باشد و این اثر کوآپ در فوریه سال 2024 منتشر شد. طبق گفته جیسون شرایر، 9 ماه آینده صرف بهبود و پیرایش بازی خواهد شد، اما هسته اصلی گیم‌پلی تغییر نمی‌کند. این بازی همچنان ماهیت یک اثر لایو سرویس را خواهد داشت و دارای بتل پس است.

بازی Suicide Squad Kill the Justice League تابه‌حال چندین بار دستخوش تاخیر شده است. این بازی قرار بود سال گذشته میلادی منتشر شود، اما زمان انتشار به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کرونا و دورکاری به تعویق افتاد. نمایش روند بازی در رویداد زنده پلی‌استیشن، منجر به انتقادهای زیادی شد. بسیاری از طراحی بازی و ارائه آن به‌عنوان یک لوتر شوتر آنلاین رضایت نداشتند. استودیو در ادامه وجود بتل پس و فروشگاه را تائید کرد و این بازی را به‌نوعی یک سرویس آنلاین و زنده خواند. تاخیر دوباره بازی، تصمیم دشوار اما مهمی برای راک‌استدی بوده است.

طبق بیانیه رسمی راک‌استدی، بازی جوخه انتحار در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. توسعه‌دهنده در مورد دلیل تاخیر Suicide Squad نوشت: «تصمیم دشوار، اما مهمی گرفته‌ایم و اینکه زمان بیشتری را صرف بهبود بازی و ارائه بهترین تجربه ممکن برای بازی‌کنان کنیم. از جامعه طرفداران شگفت‌انگیز به دلیل حمایت‌های ادامه‌دار، صبوری و درک شما تشکر می‌کنیم. هنوز چیزهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری در ماه‌های آتی داریم و منتظر دیدار با شما در متروپلیس در سال آینده هستیم.»

تاخیر Suicide Squad Kill the Justice League

تاخیر دوباره بازی Suicide Squad

تغییر تاریخ انتشار باعث شد تا بازی جوخه انتحار دیگر در سال جدید منتشر نشود. طرفداران بازی از تصمیم اخیر راک‌استدی انتقاد کرده‌اند و می‌گویند که چند سال است منتظر تجربه این بازی هستند. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ به خبر جدید واکنش نشان داد. وی که در گزارشی از تاخیر بازی خبر داده بود، نوشت که 9 ماه آینده صرف پیرایش و پولیش می‌شود و قرار نیست تغییری در بازی ایجاد شود. بسیاری معتقد بودند که خبر تاخیر جدید به‌منظور اصلاح گیم‌پلی اعلام شده است.

شرایر در توییت دیگری نوشت:‌ «حالا حدود 9 سال اختلاف بین بازی Batman Arkham Knight و Suicide Squad وجود دارد.» این نشان می‌دهد که استودیو حدود 9 سال است هیچ بازی‌ای منتشر نکرده است و همچنان مشغول تولید پروژه جدید بوده است. پروژه‌ای که طبق نظر گیمرها با عناوین پیشین راک‌استدی تفاوت‌های زیادی دارد و ممکن است موفق از آب درنیاید. منتشر انتشار بازی جدید در تاریخ دوم فوریه 2024 برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر باشید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.