دانلود بازی Pode برای PC
دانلود بازی Pode برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pode برای PC

پارسی گیم 16 فروردین 1399 6 دیدگاه
3,835 بازدید

دانلود بازی Pode برای کامپیوتر

وقتی‌که کنسول Nintendo Switch برای اولین بار معرفی شد، بسیاری باور داشتند که دوباره همان بلای کنسول‌های دیگر سر این‌یکی نیز خواهد آمد. اما به‌یک‌باره همه‌چیز برخلاف انتظار پیش رفت و شاهد رشد روزافزون بازی‌های ایندی بودیم. استودیوهای مختلفی در این میان بازی‌های خوبی را ارائه داده‌اند و در این میان استودیو Hechman & Goon نیز دست به ساخت و انتشار یک بازی ایندی کوآپ زده است. بازی Pode اهمیت دوستی را یادآوری می‌کند، جایی که دو دوست میان معماهای چالش‌برانگیزی می‌غلتند و در دنیای زیبا و بانمک بازی می‌گردند.

بازی Pode یک تجربه Co-Op معمایی با تمرکز روی جستجو و ماجراجویی در دنیایی زیبا و جذاب است. شاهد دو دوست جدانشدنی به نام‌های Bulder و Glo هستیم که در میان فضای اسرارآمیز و جنگل‌های رمزآمیز به دنبال حل معما و البته پیدا کردن راز تمدن‌های قدیمی و به‌جامانده در این منطقه هستند. تنها به کمک یکدیگر است که می‌توانند این ماجراجویی به‌ظاهر بی‌انتها را پایان بخشند. باید معماهایی را در طول بازی حل کنید و در آخر خود را به اوج قله کوهستان فله‌ایم برسانید. هدف اصلی بازی پی بردن به اهمیت دوستی و همکاری تیمی است. جایی که باید میان یک ستاره سقوط کرده و یک سنگ مکعبی ارتباطی عظیم برقرار کنید. این دو هرکدام دارای توانایی‌های خاص خودشان هستند و هر چه جلوتر روید، این را خواهید فهمید که بازی تیمی مهم‌ترین مسئله برای رسیدن به موفقیت در این بازی است.

هرکدام از معماهای به‌خوبی طراحی‌شده این بازی به یک همکاری مؤثر نیاز دارند. Bulder بیشتر قسمت‌هایی را انجام می‌دهد که نیاز به قدرت وجود داشته باشد و در سوی دیگر Glo با درخشش می‌تواند از میان آب حرکت کنید یا حتی روی آب به ماجراجویی بپردازد و قدرت مانور بیشتری نسبت به دوست سنگش دارد. با پیش روی در بازی به توانایی‌های این دو شخصیت بانمک اضافه می‌شود و البته معماهای سخت‌تری نیز پیش پای شما قرار می‌گیرد. می‌توانید بازی Pode را به‌صورت تک نفره هم پیش ببرید که در آن صورت باید با هوش مصنوعی بازی دست‌وپنجه نرم کنید اما اگر دوستی کنار خود داشته باشید، این بازی تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جالب به شما اعطا می‌کند که در هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر پیدا نخواهید کرد. دنیای بازی رنگارنگ و زیباست و در کنار آن موسیقی جذابی نیز آماده‌شده است که هوش از سر شما خواهد برد. اگر به این سبک علاقه دارید، Ori and the Will of the Wisps و Pummel Party را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Pode با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 620
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pode is a co-op puzzle exploration game about a rock and a fallen star working together to solve ancient puzzles in a stunning environment inspired by Norwegian art and culture. Travelling through the insides of a mysterious and magical mountain, Bulder and Glo breathe life into an ancient sleeping world and explore the ruins of a long lost civilization with their unique talents and abilities. Only by helping each other can these unlikely adventure companions solve the ancient puzzles that open the secret passageways up the caverns of Mount Fjellheim.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    مهمان

    برای رفع مشکل دکمه های کیبورد
    هات فیکس بازی Hotfix-CODEX
    را نصب کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    msrk

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم متاسفانه هیچ کدوم از دکمه های کیبورد کار نمی کنن. من یه تحقیقی که کردم اینطور که نوشته شده این بازی فقط با دسته xbox که مبدل usb داره قابل بازی کردن هست!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    انلاینه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    با سلام بازی رانصب کردم ولی کلید بازی کار نمی کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام.من این بازی رو نصب کردم اما وقتی ران میکنم با هیچ دکمه ای کار نمیکنه…میتونید راهنماییم کنید؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      msrk81 در پاسخ به پارسا

      مهمان

      سلام این مشکل رو codex رفع کرده کافیه یه فایل 14 مگی با نام Hotkey رو از سایت های ایرانی دانلود کنید و در پوشه اپدیت در محل نصب بازی اون رو نصب کنید و از بازی لذت ببرید.