DayZ
علی رحمانیان

آپدیت 11.1 بازی DayZ بسیاری از مشکلات فنی آن را حل می‌کند

علی رحمانیان 29 بهمن 1399 بدون دیدگاه
790 بازدید

DayZ یک بازی آنلاین سبک شوتر است و بازیکنان آن باید در دنیایی آخرالزمانی برای بقا تلاش کنند. همکاری در این بازی حرف اول را می‌زند و شما باید با کمک دیگر بازیکنان به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. یکی از ویژگی‌های DayZ این است که سیستم ذخیره‌سازی در بازی وجود ندارد که این یعنی پس از هر بار مردن باید کنترل شخصیت جدیدی را به‌دست بگیرید و همه‌چیز را از نو شروع کنید، البته یک بخش آفلاین هم برای بازی ساخته‌شده است که امکان ذخیره‌سازی پیشرفت‌ها در آن وجود دارد.

بازی DayZ از سال 2018 که منتشر شد، خالی از باگ و ایراد نبود ولی سازندگان آن همواره با انتشار آپدیت‌های مختلف، سعی بر برطرف کردن نقطه‌ضعف‌های بازی داشته‌اند. حال جدیدترین آپدیت DayZ هم منتشرشده است که بیشتر روی رفع باگ‌های بازی تمرکز دارد؛ ازجمله اصلاحات آپدیت 1.11 می‌توان به رفع مشکلات فیزیک زامبی‌ها و بهبود عملکرد ماشین‌ها اشاره کرد. یکی دیگر از تغییرات ایجادشده مربوط به آتش‌های کمپ می‌شود که در صورت برخورد بازیکن با آن‌ها، آسیب کمتری می‌رسانند.

DayZ هنوز یک بازی بی‌نقص نیست ولی به لطف آپدیت‌های منتشرشده، مدام در حال پیشرفت است اما باهمه‌ی‌این‌ها پتانسیل زیادی برای سرگرم کردن شما دارد. دارندگان بازی در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی هم‌اکنون می‌توانند از آپدیت 1.11 استفاده کنند. Bohemia Interactive در ماه ژانویه تایید کرده بود که تیم توسعه بازی DayZ به دلیل کار روی موتور جدید کاهش خواهد یافت. توسعه فناوری جدید برای آینده کمپانی اهمیت زیادی خواهد داشت. هر چند که کاهش تعداد توسعه دهندگان روی روند آپدیت ها تاثیر گذاشته است اما فعلا چنین تصمیمی برای استودیو حیاتی بوده است و آینده آن به این تصمیم بزرگ بستگی خواهد داشت.

بازی DayZ یک بازی شوتر اول شخص در دنیای آخرالزمانی است که زامبی‌ها دنیا را به هرج و مرج انداخته‌اند. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و شما باید در کنار 60 بازیکن دیگر، سعی کنید تا مدت طولانی‌تری نسبت به بقیه زنده بمانید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.