دانلود بازی Dredge برای PC
دانلود بازی Dredge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dredge برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1402 3 دیدگاه
6,117 بازدید

دانلود بازی Dredge برای کامپیوتر

یکنواختی آرامش‌بخش و ساده شبیه‌سازهایی مانند Animal Crossing در بازی Dredge، که هیولاهای باستانی را با ماهیگیری در اعماق دریا بیرون می‌کشد، از بین می‌رود. این بازی جدید توسط توسعه‌دهنده مستقل Black Salt Game به طرز هوشمندانه‌ای مکانیک‌های اکتشاف و یک حلقه گیم‌پلی آشنا از جمع‌آوری ماهی‌ها را با یک جریان مخفی شوم و ترسناک که مستقیماً از ژانر وحشت کیهانی بیرون کشیده شده است، ترکیب می‌کند و می‌توان از آن به عنوان خلاقانه‌ترین بازی مستقل سال نیز یاد کرد.

بازی Dredge از بسیاری از فرمول‌های آشنای ژانر شبیه ساز ماهیگیری بهره‌مند بوده که می‌تواند خیلی از بازیکنان تازه وارد را نیز گیج کند. با این حال همیشه می‌توان تهدیدهای ترسناکی که در دریای بی کران بازی پنهان شده را در کنار گیم پلی ساده‌اش مشاهده کرد. نتیجه آن یک بازی جذاب است که با پیشروی بازیکن در بازی باز می‌شود و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند که شبیه به هیچ چیزی که قبلاً بازی کرده‌اید نیست. اتفاقات پیچیده و تاریکی در این بازی انتظارتان را می‌کشد.

بازی Dredge بسیار ساده و آرام شروع شده و تازه پس از چند بار گرفتن ماهی‌های عادی است که متوجه می‌شوید که چیزی درست نیست. ماهی‌های جدید از ظاهر عجیب و ترسناکی برخوردار هستند و همچنین اگر در شب ماهی گیری کنید، هیولاهای دریایی شما را تعقیب خواهند کرد. گرفتار شدن در بندر در شب می‌تواند به سرعت باعث کابوستان شود. بازیکنان همچنین باید فضای محدود بار در کشتی را برای جمع آوری نژادهای عجیب ماهی و مقابله با خطرات تاریکی که در اعماق کمین می‌کنند، متعادل کنند.

بازی Dredge عنوانی در سبک ماجراجویی و ماهی گیری است. این بازی البته در ژانر وحشت قرار داشته و با سایر بازی‌های ماهیگیری در بازار متفاوت است. این موضوع باعث شده تا یکی از متفاوت‌ترین تجربیات ژانر ماجراجویی در سال جاری رقم بخورد و شاهد اثری بسیار متفاوت و جذاب باشیم. پس تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dave the Diver و Call of the Wild The Angler را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dredge برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT 512MB | Radeon HD 6570 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 720p @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2550K | AMD FX-8370
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450 1GB | Radeon HD 5770 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 1080p @ 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Captain your fishing trawler to explore a collection of remote isles, and their surrounding depths, to see what lies below. Sell your catch to the locals and complete quests to learn more about each area’s troubled past. Outfit your boat with better equipment to trawl deep-sea trenches and navigate to far-off lands, but keep an eye on the time. You might not like what finds you in the dark…
Starting from your new home in the remote archipelago, ‘The Marrows’, take to the water and scour the depths for curious collectables and over 125 deep sea denizens. Explore each area while completing quests and visiting neighbouring island regions – each with their own unique opportunities, inhabitants, and secrets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام.تو استیم برای این بازی بخشی بنام blackstone ey آوردن میخوام بدونم تو این نسه هم هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Edwin

    مهمان

    سلام ، آپدیت های این بازی رو هم قرار میدید یا فقط نسخه ی اولیه خواهد بود؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Edwin

      پشتیبانی

      سلام
      در لیست قرار گرفت اپدیت میکنیم