دانلود بازی Call of the Wild The Angler برای PC
دانلود بازی Call of the Wild The Angler برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Call of the Wild The Angler برای PC

پارسی گیم 18 شهریور 1401 بدون دیدگاه
4,065 بازدید

دانلود بازی Call of the Wild The Angler برای کامپیوتر

بودن در فضای باز و ارتباط گرفتن با طبیعت، چیزی بوده که خیلی از ما دلمان برایشان تنگ شده است. به همین دلیل بازی‌های ویدیویی زیادی وجود دارند تا آن حس و فضا را برایمان شبیه سازی کنندهو به همین دلیل بازی‌های شبیه ساز از شهرت زیادی برخوردار هستند. یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های این سبکی که جدیداً سروصدای زیادی به پا کرده، Call of the Wild The Angler نام داشته و قرار است شما را در محیط‌های بزرگ، به ماهیگیری حرفه‌ای تبدیل کند.

Call of the Wild The Angler به دست استودیوی Expansive Worlds ساخته شده که تجربه زیادی در طراحی بازی‌های شبیه ساز دارد. اگر به دنبال یک شبیه ساز تمام و کمال برای تجربه کردن ماهی‌گیری می‌گردید، از این بازی بهتر گیرتان نخواهد آمد. بازی ابتدا مسیر خود را با مأموریت‌های آموزشی آغاز کرده تا راه و چاه را به شما نشان دهد و سپس شما را در دنیایی عظیم و جهان باز رها می‌کند تا مکان‌های مناسب و طعمه‌های خوبی را برای کسب بهترین ماهی‌های دنیا پیدا کنید.

با پیشروی در دنیای بازی، با انسان‌هایی آشنا می‌شوید که به شما مأموریت‌هایی داده و در مقابل به شما ابزار جدید و قدرتمندی برای ماهی‌گیری می‌فروشند. با عبور از بخش‌های ابتدایی بازی، شما متوجه می‌شوید که تا چه حد با عنوان پیچیده‌ای روبرو هستید؛ زیرا یافتن و گرفتن ماهی‌های بزرگ و نایاب، تبدیل به چالشی بزرگ خواهد شد. اگر از گیم پلی اکشن و پر سروصدای بازی‌های دیگر خسته شده‌اید و به دنبال تجربه‌ای آرامش بخش و زیبا هستید، بازی Call of the Wild The Angler برای شما است.

Call of the Wild The Angler نام عنوانی در سبک شبیه ساز ماهی گیری است. این بازی شامل نقشه‌ای بزرگ و جهان باز می‌شود که می‌توانید به مکان‌های مختلفش سفر کرده تا بهترین ماهی‌های ممکن را برای فروش شکار کنید. مأموریت‌های زیادی در بازی وجود داشته که توانایی سرگرم کردن شما را برای ساعت‌ها خواهند داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fishing North Atlantic Scallop و Cozy Grove را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of the Wild The Angler برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit OS – Windows 10
Processor: Intel i5-6400 (4C / 4T) (Q3 ‘15) or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 780 3 GB or AMD RX 480 4 GB
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit OS – Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1070 8 GB or AMD Vega 56 8GB
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From the creators of theHunter: Call of the Wild comes a genre-defying fishing experience! Explore a vast open world in search of the perfect fishing spot. Ride the waters on your own or with friends as you embark on the journey to become a master angler.
Experience the freedom of fishing in a living, breathing open world. Explore the great outdoors by boat, off-road vehicle, or on foot, and discover turquoise-colored springs, majestic alpine peaks, hidden ponds, and charming outposts. Whether you chase that elusive catch, relax at your favorite spot, or just get lost off the beaten path, every trip will have you coming back for more.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 27.0 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.