دانلود بازی Terra Nil برای PC
دانلود بازی Terra Nil برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terra Nil برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1402 بدون دیدگاه
5,901 بازدید

دانلود بازی Terra Nil برای کامپیوتر

کمپانی بزرگ Devolver Digital معروف به این است که به انتشار بازی‌های مستقل بسیار متفاوتی می‌پردازد و به بازی‌سازان کوچک اجازه درخشیدن می‌دهد. یکی از جالب‌ترین بازی‌هایی که توسط این ناشر بزرگ به دستمان رسیده، یک بازی متفاوت به نام Terra Nil است. این عنوان در سبک استراتژیک و ساخت و ساز بوده و به بازیکنان اجازه شهرسازی و تولید مکان‌های متفاوتی را در دنیایش خواهد داد. با این حال این بازی تفاوت بسیار بزرگی داشته که آن را از سایر بازی‌های شهرسازی متمایز می‌کند.

در حالی که گیم پلی بازی Terra Nil همان‌طور که در انواع بازی‌های شهرسازی رایج بوده، بر روی قرار دادن ساختمان‌ها در محیط متمرکز است، اما فلسفه بازی کاملاً برعکس است. این بازی به جای ترویج مصرف منابع برای گسترش، از جنبش بازگرداندن و بحران آب و هوا الهام گرفته است و به جای بهره برداری از محیط طبیعی، به دنبال بازسازی طبیعت است. بازیکنان وظیفه دارند یک زمین بایر و خشک را به یک بهشت زیست محیطی با انواع گیاهان و جانوران رنگارنگ تبدیل کنند.

گیم پلی بازی با قرار دادن تعدادی ساختمان بر روی محیط‌ها شکل می‌گیرد. توربین‌های بادی نیرو را تأمین می‌کنند، اما فقط می‌توانند روی کاشی‌های سنگی قرار بگیرند. پمپ‌های آب برای پر کردن مجدد بستر رودخانه‌های خشک شده استفاده می‌شوند، در حالی که ابزارهای اضافی به بازیکن اجازه می‌دهند رودخانه‌های جدید و کاشی‌های سنگی جدید را در هر نقطه از نقشه ایجاد کنند. گرافیک زیبا و چشم نواز این بازی از دیگر ویژگی‌های مثبتش بوده که تجربه این اثر هنری را بسیار لذت بخش می‌کند.

بازی Terra Nil عنوانی در سبک شهرسازی و استراتژیک است. این بازی بر خلاف سایر بازی‌های شهرسازی معمولی بوده که شما را وادار به خراب کردن محیط و ساخت شهر می‌کنند؛ به جای آن، Terra Nil بر بازسازی اکوسیستم تمرکز می‌کند. اگر به دنبال متفاوت‌ترین بازی شهرسازی بازار هستید، همین حالا دست به کار شده و Terra Nil را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Farlanders و Drone Swarm را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terra Nil برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 x64
Processor: Intel Core i5-4590 / AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 / Radeon RX 560X
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-6950X / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1080 / Radeon RX 5700 XT
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Terra Nil is a game about transforming a barren, lifeless landscape into a thriving, vibrant ecosystem. Turn dead soil into fertile grassland, clean polluted oceans, plant sprawling forests, and create the ideal habitat for animals to call home. Then recycle your buildings and leave no trace that you were there. Reclaim the wasteland.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.