دانلود بازی Drone Swarm برای PC
دانلود بازی Drone Swarm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Drone Swarm برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1401 بدون دیدگاه
3,639 بازدید

دانلود بازی Drone Swarm برای کامپیوتر

مدتی است که از بازی‌های استراتژیک نظامی با پایگاه سازی و مدیریت منابع خسته کننده شده‌اند. خیلی از گیمرها به دنبال ارتشی بزرگ و نبردهای حماسی مستقیم می‌گردند. به همین واسطه استودیوی بازی سازی stillalive studios عنوان فوق‌العاده Drone Swarm را عرضه کرده است. این بازی با گرافیک فوق‌العاده خیره کننده و گیم پلی اعتیادآورش، یکی از پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین آثاری است که ژانر استراتژیک در طی سال‌های اخیر به چشم دیده و قرار هم نیست که این موضوع تغییر کند.

زمین نابود شده و تمام امیدها از بین رفته است. داستانی آشنا که صدها بار در فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی دیده شده است. با این حال Drone Swarm این طرح آشنا را به یک بازی استراتژیک ساده و در عین حال مؤثر تبدیل کرده است که می‌توانید 32000 پهپاد را کنترل کنید تا با بیگانگانی که خانه شما را ویران کرده‌اند مبارزه کنید. در حین جستجوی یک سیاره جدید، با کشتی‌های دشمن مختلفی روبرو می‌شوید که باید نابود شوند و برای انجام این کار به طیف وسیعی از حملات و مانورهای دفاعی نیاز است.

در حالی که سیارات جدید را اسکن می‌کنید و در سراسر منظومه شمسی و فراتر از آن سفر می‌کنید، دسته‌های مختلف کشتی‌های بیگانه سعی می‌کنند شما را نابود کنند. روشی که Drone Swarm به شما اجازه بازی را می‌دهد در سه استراتژی تقسیم می‌شود: حمله، دفاع و استفاده از انفجار جنبشی. هر تاکتیک مزایای خود را دارد، و کار کردن با نحوه انجام هر نبرد دارای یک سیستم آزمون و خطای رضایت‌بخش است. این بازی قطعاً پتانسیل این را دارد تا عاشقان ژانر استراتژیک را ساعت‌ها درگیر کند.

بازی Drone Swarm عنوانی در سبک استراتژیک و نظامی است. این بازی با قرار دادن بازیکنان در فضایی بی کران و جستجوی هزاران سیاره، گیم پلی ای عمیق و پیشرفته را خلق می‌کند که خیلی کم می‌توان در آثار دیگر پیدا کرد. شما می‌توانید ساعت‌های بی شماری را درگیر Drone Swarm شوید و زندگی واقعی خود را نیز فراموش کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stellaris و EVE Online را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Drone Swarm برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2120 3,3 GHz or AMD Phenom II X4 975 3,6 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5970 / AMD Radeon RX 550
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3570K 3,4GHz or AMD Ryzen 7 1800X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 660 or AMD Radeon RX 560 3,6 GHz
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Drone Swarm is an entirely new and unique take on tactical games. Experience the novel way of controlling a huge swarm and the gameplay it allows! Select the drone behavior: attack, defend, physical or energy. Then draw paths and drones will execute the order. Put drones in attack mode and attack enemies where they are most vulnerable. Evade their defenses, go around their shields. Put the drones in defence mode and they’ll form walls that shield you from enemy lasers and rocket blasts.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.