پایان ساخت بازی Final Fantasy 16
محمد صادق شجاعی

ساخت بازی Final Fantasy 16 به پایان رسید

محمد صادق شجاعی 12 فروردین 1402 بدون دیدگاه
206 بازدید

در حال که در حدود سه ماه تا انتشار بازی Final Fantasy 16 (فاینال فانتزی 16) باقی مانده، شرکت Square Enix اعلام کرده که پروسه ساخت این اثر به پایان رسیده و به اصطلاح گلد شده است.

بازی Final Fantasy XVI تازه‌ترین اثر از سری فاینال فانتزی است که به زودی به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. به واسطه این اثر، مجموعه مذکور وارد مرحله جدیدی شده و مبارزات نوبتی کنار گذاشته می‌شوند. همچنین در بازی فاینال فانتزی 16 موجوداتی به نام Eikon حضور دارند که نه تنها به عنوان باس‌های بازی عمل می‌کنند، بلکه بازیکنان می‌توانند با احضار آن‌ها از قدرت‌شان در مبارزات استفاده کنند.

در حال حاضر در حدود سه ماه تا انتشار بازی Final Fantasy 16 باقی مانده است. با این حال شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که روند ساخت این اثر به پایان رسیده و گلد شده است. این امر بدان معنا بوده که بازی فاینال فانتزی 16 آماده ارسال به شرکت‌های تولید دیسک است. اگر‌چه پشتیبانی از بازی مذکور همچنان ادامه داشته و سازندگان آپدیت‌ها و احتمالا بسته‌های الحاقی را ارائه خواهند کرد.

پایان ساخت بازی Final Fantasy 16

انتشار انحصاری Final Fantasy 16 روی PS5

استودیو سازنده بازی Final Fantasy 16 با انتشار یک توییت و تصویری از کارکنان که عروسک Torgal را در آغوش گرفته‌اند، رسیدن به این نقطه عطف از اثر مذکور را جشن گرفته است. در این توییت آمده است: «ساخت بازی فاینال فانتزی 16 امروز تمام شد. هم Torgal و هم کارکنان از این اتفاق خوشحال هستند.»

بازی Final Fantasy XVI اولین اثر اصلی از سری فاینال فانتزی از زمان انتشار بازی Final Fantasy XV در سال 2016 است. در طی سال‌های اخیر چندین اثر از مجموعه مذکور منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به Final Fantasy VII Remake اشاره کرد. در آوریل سال گذشته نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی 16، اعلام کرد که تیم سازنده وارد مرحله نهایی ساخت این اثر شده است. چند ماه بعد هیروشی تاکای، کارگردان بازی Final Fantasy 16 ، از کامل شدن 95 درصد از این اثر خبر داد.

بازی Final Fantasy XVI در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) روی کنسول PS5 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که این اثر حداقل به مدت 6 ماه در انحصار کنسول نسل نهمی سونی باشد. نظر شما در مورد پایان ساخت بازی Final Fantasy 16 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.