Final-Fantasy-7-Ever-Crisis
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Ever Crisis برای موبایل مشخص شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
678 بازدید

اسکوئر انیکس در طی سالهای اخیر به پلتفرم اندروید و آیفون علاقه نشان داده و به ساخت بازی موبایل رو آورده است. اولین قدم با مجموعه بازی فاینال فانتزی برداشته شد و این مجموعه بازی علمی تخیلی ژاپنی در ژانر نقش‌آفرینی به آرامی راهی گوشی‌های موبایل شد. به گفته CyberAgent، کنفرانس تازه‌ای با هدف رونمایی از زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Ever Crisis برگزار شد و فهمیدیم که این بازی در اواخر ماه سپتامبر 2022 منتشر می‌شود.

طبق آخرین اخبار بازی، Final Fantasy VII Ever Crisis در فوریه سال گذشته میلادی معرفی شد. این بازی موبایل قرار است داستان فاینال فانتزی 7 که در سال 1997 منتشر شد را به شیوه‌ای کوتاه‌تر روایت کند و در عین حال، بخشی از داستان بازی‌های دیگر را نیز در خود بگنجاند. نسخه موبایل فاینال فانتزی 7 قرار است در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل مهر منتشر شود. استودیو به دنبال انتشار بازی به‌صورت اپیزودیک است و ممکن است تنها فصل اول بازی در آن تاریخ منتشر شود.

زمان انتشار Final Fantasy VII Ever Crisis

گیم پلی Final Fantasy VII Ever Crisis

بازی‌کنان قادر به انتخاب تمامی شخصیت‌های موجود در بازی موبایل فاینال فانتزی 7 خواهند بود. اسکوئر انیکس همچنین میکسی از دیگر شخصیت‌های این مجموعه قرار داده است و بازی‌کنان می‌توانند با ایجاد گروه موردعلاقه‌شان به نبرد با غول‌آخرهای بازی بروند و چالش‌های مختلف را حل کنند. این بازی که برای اندروید و iOS منتشر می‌شود؛ کاملاً رایگان خواهد بود و دارای یک سیستم جدید است که به بازی‌کنان اجازه دریافت آیتم‌های تزئینی مانند لباس و پوسته‌های سلاح را می‌دهد.

موفقیت ریمیک فاینال فانتزی 7 باعث شده تا طرفداران انتظار زیادی از بازی Final Fantasy VII Ever Crisis داشته باشند. تعدادی از طرفداران در مورد کیفیت بازی مشکوک هستند و نمی‌دانند که روایت دوباره پی‌رنگ بازی هفتم، در کنار سیستم خرید و فروش آیتم چطور خواهد بود و اینکه انتشار بازی با گرافیک موبایل نیز در نهایت چه تأثیری روی بازی خواهد گذاشت. در حال حاضر باید منتظر انتشار رسمی در اواخر ماه سپتامبر امسال باشیم.

برای افرادی که اطلاعاتی از بازی ندارد؛ باید بگوییم که روند یا گیم‌پلی آن از سیستم زمان‌بندی مبارزه استفاده می‌کند. بدین معنی که مبارزات دارای زمان‌بندی خاصی خواهند بود و به‌صورت نوبتی دنبال می‌شوند. ریمیک فاینال فانتزی 7 دارای سیستم مبارزه هم‌زمان و مشابه Final Fantasy 15 بود؛ اما نسخه موبایل بر اساس بازی اصلی ساخته می‌شود. گفتنی است Final Fantasy VII Ever Crisis به صورت کامل برای موبایل توسعه داده می‌شود و خبری از نسخه نینتندو سوییچ نیست.

منبع: GamingOnPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.