باگ Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

باگ جدید Resident Evil 4 Remake مانع تمام کردن بازی می‌شود

یحیی رحیمی 12 فروردین 1402 2 دیدگاه
1,876 بازدید

شرکت کپکام با انتشار توییت رسمی از وجود یک باگ عجیب در بازی Resident Evil 4 Remake خبر داد. این باگ که بحرانی قلمداد شده، جلوی پیش‌روی در بازی را می‌گیرد و بازی‌کنان نمی‌توانند وارد چپتر بعدی شوند. بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک شروع فوق‌العاده‌ای داشته و سه میلیون نسخه از آن در چند روز ابتدایی فروخته شد. این بدین معنی نیست که با یک بازی بی‌نقص روبه‌رو هستیم و همچنان مشکلات و باگ‌ها در بازی یافت می‌شوند.

کپکام نسبت به وجود یک باگ بحرانی هشدار داده است. این باگ مانع پیش‌روی در بازی می‌شود و عملاً تمام تلاش بازی‌کننده را پوچ می‌کند. این باگ در چپتر دوازدهم بازی پیدا شده است و درصورتی‌که بازی‌کننده یک آیتم اساسی در این فصل دریافت کند، امکان پیش‌روی در بازی حذف می‌شود. برای نمونه اگر در این فصل، حتی یک چاقو از محیط بردارید، دیگر نمی‌توانید فصل بعدی شوید و باگ فعال‌شده، امکان پیش‌روی را می‌گیرد. این شرکت ژاپنی به بازی‌کنان هشدار دارد که مواظب این باگ باشند و اینکه آن‌ها در حال توسعه یک به‌روزرسانی جدید هستند.

کپکام در این مورد نوشت:‌ «گیمرهای رزیدنت اویل 4، لطفاً حواستان به یک باگ مهم باشد. این مشکل فقط در شرایط خاصی رخ می‌دهد که در زیر توضیح داده‌ایم. ما در حال تلاش برای رفع مشکل هستیم و بابت هرگونه دردسر عذر می‌خواهیم.» بازی‌کنان برای اینکه از شر این باگ خلاص شوند، باید پس از آنکه علامت دریافت آیتم در گوشه سمت راست و بالا تصویر ظاهر می‌شود، صبر کنند تا این علامت پنهان شود. البته قبل از آن هم نباید از چاقو استفاده کنند.

باگ Resident Evil 4 Remake

باگ جدید Resident Evil 4 Remake

در صورتی که بازی‌کننده قبل از نمایش نوتیفیکیشن روی صفحه از چاقو استفاده کرده باشد، این آیتم از بین می‌رود و امکان برداشتن آن حذف می‌شود. این باعث می‌شود تا نتوانید مرحله را تمام کنید و امکان پیش‌روی در بازی از شما گرفته می‌شود. برای اینکه مبادا فایل ذخیره شما خراب شود، بهتر است همان ابتدا فصل دوازدهم، بازی را دستی ذخیره کنید. سپس از چاقو خود تا زمانی که به آیتم گفته‌شده رسیدید، استفاده نکنید. وقتی آیتم را برداشتید، منتظر بمانید تا علامت دریافت آن پنهان شود. پس از آن می‌توانید بدون مشکل بازی را ادامه دهید.

این یکی از عجیب‌ترین باگ های Resident Evil 4 Remake است که باید حواستان به آن باشد. کپکام پیشنهاد می‌کند که در صورت بروز این باگ، سریعاً فایل ذخیره قبلی بارگذاری شود. مشخص نیست آپدیت جدید چه زمانی برای رفع ایراد منتشر می‌شود، ما اگر به فصل دوازدهم رسیدید، این مطلب را به یاد داشته باشید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهران

    مهمان

    وقتشون رو بیشتر روی پک کردن بازی میذارن که کرک نشه، خب تهش اینطوری سوتی میدن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mm

    مهمان

    ای بابا عجب چیز تخماتیکی

    پاسخ دهید