بازی Counter-Strike 2
یحیی رحیمی

نشان تجاری بازی Counter-Strike 2 ثبت شد

یحیی رحیمی 28 اسفند 1401 1 دیدگاه
1,922 بازدید

بازی کانتراسترایک از سال 2000 تابه‌حال جزو مهم‌ترین بازی‌های کامپیوتر بوده است و در طی 23 سال اخیر به شکل‌های متفاوت منتشر شده است. آخرین بازی این مجموعه به نام Counter-Strike: Global Offensive به نظر به پایان راه رسیده است و دنباله آن در حال ساخت است. ثبت نشان تجاری Counter-Strike 2 صحت شایعات پیشین را تائید می‌کند و نشان می‌دهد که شرکت ولو در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از بازی است.

گزارش‌ها و شایعات زیادی از بازی جدید کانتراسترایک منتشر شده است. برای نمونه شاهد یافتن فایل‌های بازی Counter-Strike جدید در استیم بودیم. بررسی کدهای موتور بازی‌سازی سورس 2 نیز نشان داد که این بازی در حال ساخت است. شرکت ولو در طی روزهای اخیر، نشان تجاری کانتراسترایک 2 را ثبت کرده است و یکی از کاربران توییتر توانسته این نشان را پیدا کند و از ماجرا باخبر شود. تصویر منتشرشده مربوط به وب‌سایت رسمی ثبت پتنت و نشان تجاری ایالات‌متحده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، نشان‌های تجاری مانند کانتراسترایک و CS2 ثبت شده‌اند. تاریخ ثبت مربوط به چهار روز پیش است و دقیقاً زمانی که در مورد فاش شدن کدهای موتور Source 2 نوشتیم. این نشان تجاری، ساخت نسخه جدید بازی را تائید می‌کند و نشان می‌دهد که اتفاقات مهمی در راه هستند. البته این احتمال وجود دارد که این نشان تجاری مربوط به یک بازی جدید نباشد و بلکه شرکت Valve، نشان قبلی را تمدید کرده باشد. ولو تابه‌حال هیچ واکنشی به خبرها نشان نداده است و تلاش کرده تا به محافظه‌کاری ادامه دهد.

نشان تجاری Counter-Strike 2

نشان تجاری Counter-Strike 2

با معرفی بازی Counter-Strike 2 باید دید چه اتفاقی برای CS:GO خواهد افتاد. ممکن است بازی جدید پولی باشد و با محصول قبلی تفاوت داشته باشد. این باعث شود تا همچنان بازی قبلی به‌صورت رایگان در دسترس قرار گیرد و بازی جدید نیز به‌صورت پولی به فروش برسد. هیچ پاسخ رسمی برای این سؤال‌ها وجود ندارد. بررسی دقیق‌تر کدهای استیم و سورس 2 نشان می‌دهد که پشتیبانی از سیستم‌های 32 بیت کنار گذاشته شده است. این موتور گرافیکی نیازمند سیستم بهتری نسبت به بازی قبلی است و احتمالاً با یک کانتراسترایک گرافیکی‌تر روبه‌رو باشیم.

شایعات کانتراسترایک جدید همچنان ادامه دارد و هر روز سرنخ‌های بیشتری در این مورد منتشر می‌شود. تعدادی از طرفدارهای بازی معتقدند که این شایعات بی‌اساس هستند و برای سرکار گذاشتن آن‌ها طراحی شده است. در سوی دیگر ممکن است که شرکت ولو از احتمال اینکه فردی نشان تجاری به اسم بازی کانتراسترایک 2 ثبت کند، ترسیده باشد و این نشان را ثبت کرده باشد. درصورتی‌که بازی جدید این سری در حال ساخت باشد، به‌زودی خبرهای رسمی دریافت خواهیم کرد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Hossein

    مهمان

    یه جایی خونده بودم که یه آپدیته برا سی اس گو. ولی خداکنه که یه گیم جدید باشه وگرنه من با این سیستمم دیگه باید با سی اس خداحافظی کنم

    پاسخ دهید