Suicide Squad Kill the Justice League
یحیی رحیمی

المان‌های لایو سرویس از Suicide Squad حذف نمی‌شوند

یحیی رحیمی 27 اسفند 1401 بدون دیدگاه
108 بازدید

گزارش‌های مختلفی از تأخیر دوباره بازی Suicide Squad منتشر شده است. نمایش روند بازی و تائید المان‌های لایو سرویس با واکنش جدی مخاطبان ویدیوگیم همراه شد. جیسون شرایر، گزارشگر بلومبرگ می‌گوید که سازنده‌ به هیچ عنوان المان‌های لایو سرویس را کنار نمی‌گذارد. بازی جوخه انتحار به شکل فعلی منتشر خواهد شد و احتمالاً زمان انتشار بازی هم به سال 2024 منتقل می‌شود.

راک‌استدی هنوز از تأخیر جدید بازی Suicide Squad Kill the Justice League صحبت نکرده است. جیسون شرایر همچنان روی گزارش پیشین خود پافشاری می‌کند و می‌گوید که تأخیر بازی رسماً اعلام خواهد شد. شایعاتی در مورد حذف المان‌های لایو سرویس منتشر شده بود و اینکه استودیو در زمان اضافه به حذف این المان‌ها و بهینه‌سازی بازی خواهد پرداخت. شرایر می‌گوید که این شایعات اشتباه هستند و راک‌استدی هیچ برنامه‌ای برای حذف المان‌هایی مانند فروشگاه و بتل پس ندارد.

گزارشگر بلومبرگ در این مورد نوشت: «راک‌استدی هنوز تأخیر بازی جوخه انتحار را اعلام نکرده است، دلیل آن احتمالاً نبود تاریخ جدید است. چند هفته پیش به کارمندان گفته شده که بازی در ادامه سال منتشر می‌شود، اما آن‌ها هنوز زمان دقیق را نمی‌دانند. احتمالاً بازی به سال 2024 منتقل شود، اما یک‌چیز قطعی است: هسته اصلی بازی تغییر نمی‌کند.» وی با این گفته به امیدواری طرفداران قدیمی در مورد حذف المان‌های آنلاین و لایو سرویس پایان داد.

Suicide Squad لایو سرویس

المان‌های لایو سرویس Suicide Squad

اجرای بازی Suicide Squad Kill the Justice League نیازمند اتصال مداوم اینترنت است. بهترین تجربه ممکن زمانی به دست می‌آید که به‌صورت گروهی و همراه دوستان بازی کنید و تجربه بازی به‌صورت فردی چندان جالب نخواهد بود. این بازی یک اثر کوآپ است و المان‌های لایو سرویس باعث می‌شود تا بازی به Marvel’s Avengers نزدیک باشد تا بازی‌ای همانند Guardians of the Galaxy که علی‌رغم گروهی بودن، اما کاملاً فردی و آفلاین بود.

بسیاری از طرفداران راک‌استدی و بازی‌های ویدیویی از این مسئله شاکی هستند. المان‌های لایو سرویس با هویت استودیو همخوانی ندارد و عده‌ای امیدوار بودند که تأخیر دوباره بازی باعث شود تا این المان‌ها حذف شوند. گفتی است شرکت برادران وارنر انتظار فروش زیادی از این بازی دارد و آن را جزو بازی‌های پرفروش 2023 می‌داند. موفقیت بازی Hogwarts Legacy باعث شده تا سطح انتظار این شرکت از دیگر بازی‌ها بالا رود. اعتراض‌ها نشان می‌دهند که این بازی موفقیت‌آمیز نخواهد بود و استودیو نیز همچنان روی تصمیمات اولیه پافشاری می‌کند.

راک‌استدی سازنده بازی‌های بتمن آرکهام است و بازی جوخه انتحار نیز در جهان همین بازی‌ها جریان دارد. بتمن این بار به‌عنوان دشمن اصلی در بازی حضور دارد و بازی‌کنان با ابرقهرمان‌های آرکهام خواهند جنگید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.