دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC
دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1399 1 دیدگاه
11,395 بازدید

دانلود بازی Transport Fever 2 برای کامپیوتر

تابه‌حال شنیده‌اید که می‌گویند بعضی انسان‌ها ذاتاً مدیرند؟ می‌توانند یک گروه را فوق‌العاده خوب کنترل کنند و همچنین از این کار لذت می‌برند. استودیو Urban Games به کمک Good Shepherd Entertainment دقیقاً همین قشر را مورد هدف قرار داده است و بازی Transport Fever 2 برای بالا زدن آن رگ مدیریت شما به بازارها آمده است. آن بازی‌های استراتژی طراحی سیستم حمل‌ونقل شهری قدیمی را فراموش کنید. این Transport Fever 2 است که انقلابی در این ژانر ایجاد کرده است. یک دنیای جدید را از صفر بسازید و با طراحی مسیرهای شهری مانند مترو اتوبوس، مردم را به سمت شهر خود بکشانید. حالا همه‌چیز در تکنولوژی خلاصه می‌شود و ممکن است مجبور شوید حمل‌ونقل هوایی را نیز وارد شهر خود کنید.

بازی Transport Fever 2 شمارا در دنیایی پر از وسایل نقلیه عمومی قرار می‌دهد و باید با درک نیاز مردم شهر، یک سیستم فوق‌العاده طراحی کنید. ممکن است نیاز به‌قطار شهری داشته باشید و خب باید به نیاز مردم جواب دهید وگرنه کل شهر به هرج‌ومرج کشیده می‌شود. این بستگی به موقعیت شهر شما دارد که چه استراتژی اتخاذ کنید و حتی کشتی و قایق‌های شهری نیز برای اعمال افکار شما در دسترس است. سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی اهمیت فوق‌العاده‌ای بالایی دارند و درصورتی‌که درست طراحی نشوند، زندگی کل افراد منطقه دچار مشکل خواهد شد. ابزارهای از سال 1850 تابه‌حال در دسترس شماست و می‌توانید امپراتوری حمل‌ونقل ایجاد کنید. شهر را پر از تاکسی‌های زرد کنید و مترو تروتمیزی را در شهر به راه بیندازید. البته حواستان باشد که ازدحام مردم مانند ایستگاه دروازه دولت نشود که سوژه همگان خواهید شد.

بازی Transport Fever 2 لذت شهرنشینی با آخرین تجهیزات مدرن است. خلاقیت اهمیت بسیار بالایی در این بازی دارد. ممکن است در منطقه‌ای قطار شهری جواب دهد اما هزینه آن فوق‌العاده بالا باشد برای همین لازم است که شم مهندسی خود را فعال کنید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. صدای قطار و بوق اتوبوس را در سراسر شهر برپا کنید که این راز موفقیت شهر شماست. مرزهای خود را به شهرهای مجاور نیز برسانید و یک سیستم منطقه‌ای تشکیل دهید. لذت رانندگی روی آسفالت تازه و باکیفیت بالا را برای شهروندان خود به ارمغان آورید. آسایش تمام این مردم شهر در دستان شما قرار دارد. برایشان تونل و پل بسازید و اجازه دهید کسب‌وکارهای مختلفی در این مسیر پدید آید. این‌طور است که یک شهر جان می‌گیرد و روزبه‌روز به تعداد مردمش اضافه می‌شود. تابه‌حال دوست داشته‌اید که یک مهندس واقعی باشید؟ خب بازی Transport Fever 2 این امکان را برای شما پدید آورده است. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Transport Fever و Cities Skyline و Railway Empire نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Transport Fever 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8 or 10 (64-bit)
Processor: Intel i5-2300 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7850, 2 GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The classic transport simulation genre has a new gold standard with Transport Fever 2. Discover a whole new world by navigating transport routes through land, water and air. May progress and prosperity find their way! Provide the world with the transport infrastructure it needs and make a fortune with custom-made transport services. Watch your trains run on rails, your buses and trucks thunder along roads, your ships power through the water, and your planes soar through the skies. Carry people on their way to work or play, and be the reason cities grow and thrive. Deliver raw materials and goods to drive the economy. Experience the greatest logistical challenges from 1850 to the present day, and build a transport empire unrivaled anywhere else on the globe!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    ببخشید کرک بازی کجاست

    پاسخ دهید